Gå til innhold

Instagram-annonser!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg syns Instagram har tapt seg veldig etter at de begynte med disse reklamebildene fra sponsor-brukere.

Er dette noe som bare er et forsøk eller har det kommet for å bli?

Er det mulig å blokkere/reservere seg mot dette?

Er det flere enn meg som er litt småirriterte over disse. syns det er frustrerende at vi til en hver tid er omgitt av reklame.

Vil heller betale litt for tjenestene enn å bli bombardert av reklame.

Anonymous poster hash: 2576e...b09
Videoannonse
Annonse
Skrevet

takk, jeg har også reagert på disse og prøver hver gang å få de vekk... kjempeirriterende!

det er jo en måte for de å tjene penger, så tviler på det forsvinner med det første, men hvem vet..

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg var allerede litt på vei ut av Instagram, og dette var egentlig bare spikeren i kista. Jeg skjønner selvfølgelig hvorfor de gjør det, men det er maks provoserende.

Skrevet

Jeg bryr meg ikke, de må ha en inntektskilde. 

Skrevet

takk, jeg har også reagert på disse og prøver hver gang å få de vekk... kjempeirriterende!

det er jo en måte for de å tjene penger, så tviler på det forsvinner med det første, men hvem vet..

Jeg skjønner jo at de må tjene penger på noe vis, men kanskje det kunne være et system ala Spotify der man kan velge å betale for å slippe å høre på reklame.

Skrevet

Jeg skjønner jo at de må tjene penger på noe vis, men kanskje det kunne være et system ala Spotify der man kan velge å betale for å slippe å høre på reklame.

Ja, det er jo en mulighet. Kanskje de prøver seg på det etter hvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...