Gå til innhold

Dine beste turstier i Oslo?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Oslomarka har jo utrolig mange fine turstier, og det er mange tips på nett, så mange at jeg ikke helt vet hvor jeg skal begynne. Har så langt vært litt for dårlig på å benytte meg av de fine stedene her selv, har bare gått rundt Sognsvann og litt rundt Holmenkollen, og det er eentlig det.

 

Hadde vært fint å få tips av noen KG-brukere om hva deres favoritturstier er :) Uansett lengde, men vil gjerne ha noe som er i skog og mark.

  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går ofte fra Ellingsrud via Mariholtet til Rustadsaga. Det er litt over en mil og passe kupert.



Anonymous poster hash: b5339...428
Skrevet

Jeg er veldig glad i Lillomarka, Man kan ta t-banen til Ammerud og gå oppover mot noe som heter Lilloseter.



Anonymous poster hash: 284ec...c6c
Skrevet

En fin tur for "ukjente" er å ta t-banen til Frognerseteren og gå til Sognsvann, via Tryvannstua, Skjennungen og Ullevålseter. Ca. en mil.

Anonymous poster hash: 6eb2f...5db

Skrevet

Tusen takk folkens :) Var og gikk litt rundt i Øst-Marka i dag, som var veldig greit, men fulgte ingen spesiell plan, så neste helg blir det noe av det som er foreslått her!

Skrevet

Lillomarka. Ikke så altfor mye folk, og masse stier og vann og skog. Lillomarka gir meg sjelefred. :)

Anonymous poster hash: 68b99...782

Skrevet

Jeg er også kjempeglad i Lillomarka. Ta toget til Movatn. Gå gjennom Lillomarka (med kaffe og vaffel på Sinober eller Lilloseter), og kom ned ved Ammerud eller Tonsenhagen.

Skrevet

Oslomarka har jo utrolig mange fine turstier, og det er mange tips på nett, så mange at jeg ikke helt vet hvor jeg skal begynne. Har så langt vært litt for dårlig på å benytte meg av de fine stedene her selv, har bare gått rundt Sognsvann og litt rundt Holmenkollen, og det er eentlig det.

 

Hadde vært fint å få tips av noen KG-brukere om hva deres favoritturstier er :) Uansett lengde, men vil gjerne ha noe som er i skog og mark.

Vil annbefale til sommeren å ta t-banen til Ekraveien, gå ned til Lysakerelven og kryss over den til Bærumsiden. For så å gå langs Grinidammen og videre på sti nedover helt til Lysaker, Gjennom vill og vakker natur helt til du kommer til industri/kontorområdene ved Lysaker kjempefin tur. Men bør gåes sommerstid i tørr periode, er både tidvis ulendt og bratt og partier blir fort gjørmete ved regnvær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...