Gå til innhold

Gardinvalg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg trenger råd angående gardinvalg. Jeg har 13 gardinlengder i stuen, 2 vinduer med 220 lengde på gardiner, og 4 vindu med 160 gardinlengder. Den siste gardinen er en 220 gardin ved en verandadør, som også har et av de små vinduene ved siden av igjen. Ble litt rotete men håper dere forstår.

Det jeg lurer på, er om det hadde blitt rart å hatt liftgardin på de minste vinduene, men fremdeles hatt de lange lengdene på det store? Begynner å bli så lei av gardinlengder som må henges til side med bånd. De lange gardinen henger penere når de bare henger rett ned syns jeg :)

Anonymous poster hash: fc8c3...66b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trenger råd angående gardinvalg. Jeg har 13 gardinlengder i stuen, 2 vinduer med 220 lengde på gardiner, og 4 vindu med 160 gardinlengder. Den siste gardinen er en 220 gardin ved en verandadør, som også har et av de små vinduene ved siden av igjen. Ble litt rotete men håper dere forstår.

Det jeg lurer på, er om det hadde blitt rart å hatt liftgardin på de minste vinduene, men fremdeles hatt de lange lengdene på det store? Begynner å bli så lei av gardinlengder som må henges til side med bånd. De lange gardinen henger penere når de bare henger rett ned syns jeg :)

Anonymous poster hash: fc8c3...66b

Du kan bruke 220-lengder også på de små vinduene hvis vi snakker "standard" husmorvindu, altså ikke glugger. Jeg har 7 lengder i stua, alle i 220-lengder selv om et vindu er "husmorvindu". Har to liggende små vinduer over spisebordet, der har jeg ingen gardiner. Fra april til september har jeg liftgardiner i stua.

Anonymous poster hash: 3a8d5...48a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...