AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2015 #1 Skrevet 12. oktober 2015 I det siste har jeg fått vondt noen ganger i løpet av et samleie. Jeg vet ikke hva det kommer av, og jeg har aldri opplevd det tidligere. Det er ikke så langt inni, så hvis han støter noen ganger lett helt ytterst, for så å støte dypere og lenger inn så gjør det vondt. Det går jo over og varer ikke hele samleiet, men jeg bare lurer på hva som kan være årsaker til dette i og med at det er ganske ubehagelig og "stikkende" der og da. Noen erfaringer? Vet at dette kan skje hvis man ikke er våt nok, men jeg har aldri hatt noe problem med å bli våt heller.. Anonymous poster hash: 116b8...627
annebanane Skrevet 12. oktober 2015 #2 Skrevet 12. oktober 2015 (endret) .. Endret 15. oktober 2022 av annebanane
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2015 #3 Skrevet 12. oktober 2015 Å? Er dette noe som kan bli bedre igjen av seg selv? Er det farlig/ hva er evt. Årsaken til det? Anonymous poster hash: 116b8...627
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2015 #4 Skrevet 12. oktober 2015 Veldig vanlig med smerter i livsmorshalsen, og det kan være uhyre vondt om mannen støter hardt i den. Noen ganger sitter den dypt, og andre ganger i syklusen lavere. Men det er vanskelig å gjette om det er der dine smerter kommer fra siden du skriver at det ikke er så langt inn. Mener du da at du har smerte mere i åpningen, eller fremdeles "inni" vagina? Kan du rekke smertepunktet med fingrene? Er det frem mot mageveggen, til siden, eller rett frem/opp i kanalen? Anonymous poster hash: eb315...640
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2015 #5 Skrevet 12. oktober 2015 Det er ikke så langt inn, men det er heller ikke i åpningen. Kanskje 2-4cm inn? (Mageveggen?) vanskelig å forklare. Det gjør ikke generelt vondt gjennom hele samleiet, men enkelte støt gjør veldig vondt. Anonymous poster hash: 116b8...627
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå