Gå til innhold

Hat mot jøder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en forakt mot jøder av en eller annet grunn, og prøver å skjule det så godt jeg kan. Henger i en miljø der rasisme blir sett med på, og konsekvensen kan være å bli frosset ut. Det har tidligere hendt med en vennine, som kom med rasistisk kommentarer mot muslimer.

Uansett, hvor akseptert er det å ha Hay mot jøder i samfunnet i dag. Jeg merker at mange hater mot muslimer uten grunn, men hva med oss som ikke liker jøder?

Anonymous poster hash: 85e7f...441

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 Jeg merker at mange hater mot muslimer uten grunn, men hva med oss som ikke liker jøder?

Anonymous poster hash: 85e7f...441

Hva med dere?

Anonymous poster hash: 57045...e29

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tenkt at du var en drittsekk, i motsetning til islam er ikke jødedommen noe å kritisere så tenker du hater uskyldige mennesker. Men ville ikke frosset deg ut om du var en god venn, hva er det for en ekkel nazigjeng du henger i? Tenk å ikke ha ytringsfrihet i vennegjengen :O

Anonymous poster hash: 83d3c...267

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du mener det er greit å hate jøder uten grunn siden andre hater muslimer uten grunn?

 

Jeg har ikke noe mot jøder som folkegruppe, men jeg synes Israel var en dårlig ide. Du får lese deg opp på den situasjonen og pakke det inn med litt kontekst



Anonymous poster hash: 2bbda...0ca
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hate er et sterkt ord, mange er nok kritiske til Israel på grunnlag av konflikten på Vestbredden med Palestina. Selv synes jeg begge parter er dumme, da de mener de har "lov av gud" å bo der. Israel bruker massive våpen, mens palestinerne (med unntak av Hamaz) bruker basically steiner. Makten er helt latterlig skjevfordelt. Hamaz gjemmer seg blant sivile, så derfor dør mange som egentlig ikke er innblandet.

Det er slitsomt. Og ganske fælt. Tenk hvor fint det var om alle aksepterte at religion og stat/andre mennesker ikke hadde noe med hverandre å gjøre? Å tro at man er guds utvalgte folk er egentlig ganske drøyt om man tenker etter.

Anonymous poster hash: ac8d9...597

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en forakt mot jøder av en eller annet grunn, og prøver å skjule det så godt jeg kan. Henger i en miljø der rasisme blir sett med på, og konsekvensen kan være å bli frosset ut. Det har tidligere hendt med en vennine, som kom med rasistisk kommentarer mot muslimer.

Uansett, hvor akseptert er det å ha Hay mot jøder i samfunnet i dag. Jeg merker at mange hater mot muslimer uten grunn, men hva med oss som ikke liker jøder?

Anonymous poster hash: 85e7f...441

 

Tror det handler om noe så enkelt som at mange jøder er mer intelligente og ressurssterke, folk liker ikke å bli minnet på om at det er noen som er flinkere enn dem. Faktisk hater folk det.

 

 

Anonymous poster hash: e2196...098

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøder er jo awesome, mest morsomme og intelligente folkeslaget som finnes.

Verden ville ligger langt tilbake i tid uten dem.

Skjønner at folk blir misunnelig på all makta de har, men spør du meg er den bedre plassert hos de enn hos hvem som helst andre.

Israel kan godt roe seg ned et par hakk men.

Anonymous poster hash: 1327b...c9d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Du høres ut som en typisk sosialist. Nasjonal sosialister og vanlige sosialister har det til felles at de hater jøder.

 

Personlig bryr jeg meg ikke. Du kan mene hva du vil for min del. Dine meninger betyr ikke noe for noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Jøder er jo awesome, mest morsomme og intelligente folkeslaget som finnes.

Verden ville ligger langt tilbake i tid uten dem.

Skjønner at folk blir misunnelig på all makta de har, men spør du meg er den bedre plassert hos de enn hos hvem som helst andre.

Israel kan godt roe seg ned et par hakk men.

Anonymous poster hash: 1327b...c9d

Nordmenn er mye bedre enn jøder. Typisk norsk selvhater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Norge er det ca. 1300 jøder hvor ca. 1100 bor i Oslo, ca. 160 bor i Trondhjem mens resten er spredt rundt i landet.

 

SSB 2014: Registrerte islamske trossamfunns antall medlemmer 132 135.

 

Det er altså de som er registrert..

 

 



Anonymous poster hash: e2196...098
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo faktisk så er det mange flere jøder i norge, men mange norske jøder ser ut som nordmenn noen av de kan har blå øyne også faktisk.



Anonymous poster hash: 5b180...0e0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

hallo faktisk så er det mange flere jøder i norge, men mange norske jøder ser ut som nordmenn noen av de kan har blå øyne også faktisk.

Anonymous poster hash: 5b180...0e0

 

 

På verdensbasis er det 14 millioner jøder, mot 1,6 milliarder muslimer.

Anonymous poster hash: e2196...098

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden har du i mot jøder? Hva har de gjort deg?

De er da som folk flest de og.

Anonymous poster hash: f481d...186

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordmenn er mye bedre enn jøder. Typisk norsk selvhater.

Er da ikke selvhatende bare fordi jeg innser at jeg ikke er født blant de mest intelligente menneskene i verden.

Helt ærlig synes jeg norsk kultur har for det meste utviklet seg til å bli ren søppel de siste tiåra.

Anonymous poster hash: 1327b...c9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...