AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #1 Skrevet 11. oktober 2015 Jeg og kjæresten min har mye sex, jeg har alltid fått høre jeg er trang, og jeg hater det. Har prøvd å utvide, men det er tydeligvis ikke nok. Kjæresten min KAN klare å komme inni meg, men det tar litt lenger tid. Det letteste er å ha sex, og de siste 10 sekundene runker han og kommer på meg. Vi har snakket om dette, og han sier det er vanskelig siden jeg har veldig trang åpning og det presser veldig rundt penisen hans, slik at det blir vanskeligere å komme. Han har mye større penis enn tidligere partnere, og jeg får vondt hver gang vi har sex (glidemiddel har vi prøvd, men får vondt uansett), har ingen problemer med å bli våt, men merker selv at det kanskje er litt for trangt.. Jeg vil ikke at han skal slite med å komme inni meg! Finnes det løsninger? Han selv sier også det er mye bedre å komme inni meg, men jeg kommer omtrent ALLTID mens vi har sex og han er redd jeg skal bli veldig sliten.Anonymous poster hash: eb461...459
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #2 Skrevet 11. oktober 2015 Jeg og kjæresten min har mye sex, jeg har alltid fått høre jeg er trang, og jeg hater det. Har prøvd å utvide, men det er tydeligvis ikke nok. Kjæresten min KAN klare å komme inni meg, men det tar litt lenger tid. Det letteste er å ha sex, og de siste 10 sekundene runker han og kommer på meg. Vi har snakket om dette, og han sier det er vanskelig siden jeg har veldig trang åpning og det presser veldig rundt penisen hans, slik at det blir vanskeligere å komme. Han har mye større penis enn tidligere partnere, og jeg får vondt hver gang vi har sex (glidemiddel har vi prøvd, men får vondt uansett), har ingen problemer med å bli våt, men merker selv at det kanskje er litt for trangt.. Jeg vil ikke at han skal slite med å komme inni meg! Finnes det løsninger? Han selv sier også det er mye bedre å komme inni meg, men jeg kommer omtrent ALLTID mens vi har sex og han er redd jeg skal bli veldig sliten.Anonymous poster hash: eb461...459 Noen er rett og slett bare trangere enn andre.. Hvor lenge har dere vært sammen? Om dette plager deg så tror jeg faktisk du kan få operasjon som gjør åpningen løsere, også kommer det til dette å slappe av under sex.. Du som nå vet at kjæresten din har et problem med at du er for trang vedder jeg på at du tenker mye på det? For å si det sånn, det er ikke umulig å utvide fitta di. Men tror det må varmes opp godt med et forspill. Som analsex f.eks, en "proff" vet at han må varme opp med en så to så kanskje t.o.m 3 fingre før han tar penisen inn. Så kanskje dette er veien å gå foran også? At du også jobber litt med det når/om du koser med deg selv, bruk fibgrene og prøv deg frem. Anonymous poster hash: 076da...695
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #3 Skrevet 17. oktober 2015 Hm.. Har igrunn bare hørt om at det er vanskelig å komme når musa er for løs.Anonymous poster hash: dcb4e...17a
Charmander Skrevet 17. oktober 2015 #4 Skrevet 17. oktober 2015 (endret) Hm.. Har igrunn bare hørt om at det er vanskelig å komme når musa er for løs.Anonymous poster hash: dcb4e...17a Som mann er det min erfaring, med enkelte som det er vanskelig å komme med (kommer litt an på meg også) så runket jeg av de siste 5-10 sekundene og kom på hun evt puttet den inn og holdt meg litt så jeg kom inni hun. En av de jeg var meg likte ikke at jeg kom på hun... Hun ville typ bare ha det inn i seg, veldig rart. Endret 17. oktober 2015 av Charmander
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #5 Skrevet 17. oktober 2015 Jeg er også veldig trang, men kjæresten min har det motsatte problemet. Han må ofte konsentrere seg skikkelig for å ikke komme med en gang han penetrerer meg. Aldri hørt om deres problemstilling før, dessverre :/ Anonymous poster hash: ba496...3de
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #6 Skrevet 18. oktober 2015 Jeg er også veldig trang, men kjæresten min har det motsatte problemet. Han må ofte konsentrere seg skikkelig for å ikke komme med en gang han penetrerer meg. Aldri hørt om deres problemstilling før, dessverre :/ Anonymous poster hash: ba496...3de Sånn er det for meg også. Dama mi er den første som er skikkelig trang. Gud så deilig, men er nok litt skuff at det går så fort for meg noen ganger. Men hun kommer lett heldigvis, og vet grunnen til at jeg kommer så fort.😉Anonymous poster hash: cdde0...b0e
Bimini Skrevet 19. oktober 2015 #7 Skrevet 19. oktober 2015 (endret) Kjære TS. For all del - ikke hør på råd om operasjon! Herregud! Det er ikke noe galt med deg. Om han er større enn tidligere partnere og du ikke har hatt samme utfordringen tidligere, så er det sannsynligvis han det står på. Bruk lengre tid på forspillet, så blir det bedre for begge! Tro meg Finn ut noe som kan gjøre ham ekstra gira, som du kan gjøre imens han er inni deg - om det for eksempel bare er å se ham rett inn i øynene eller om det er å bevege hoftene på en annen måte, så kan det hjelpe ham å komme. Det er ikke alltid at det kun er "inn og ut" som gir orgasmen Endret 19. oktober 2015 av Bimini 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå