Gå til innhold

Seks dager arbeidsuke

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei. Og i alle fall ikke så lenge rikingene får skattelette på skattelette. Først og fremst kan de begynne å betale for seg, slutte å snylte og grabbe til seg mest mulig. Og synes problemstillingen er noe bakvendt. Vi burde hatt 6-timersdag. Og hvorfor jobbe mer når det ikke er jobb til alle en gang? Absurd.

Anonymous poster hash: 8f751...0b9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, har for lite fritid allerede :P

Skrevet

Disse innvandrerne altså, ikke bare stjeler de jobbene våre og snylter på NAV, de skaper også så mye arbeid at vi alle må jobbe en ekstra dag per uke!

Anonymous poster hash: a8b89...530

Hadde man bare kunnet pekt ut de som ikke er verdt noe, de som kommer for å gjøre som de vil.. Kan bare dø på vei hit. Alt for mange som overlever dessverre.

Anonymous poster hash: 64f11...1e9

• Liker 1
Gjest FruPotter
Skrevet

Nei takk. Tror de klarer det helt fint uten at vi måtte trenge å jobbe mer. Ikke det at jeg vet det med sikkerhet, men er ganske sikker på at om de prioriterer riktig så går det helt greit uten at vi må slite oss ut.

Jeg jobber med fysisk tungt arbeid og er ganske utslitt etter 5 dager - trenger to dagers hvile for å få et avbrekk og for at kroppen skal takle neste uke igjen. Ønsker ikke å jobbe i seks dager og bare ha en dag fri helt til jeg nærmer jeg 70. Nope.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...