AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #1 Skrevet 11. oktober 2015 Hei, Det er nå 3 uker siden jeg opererte bihulene. Jeg fjernet noen bein, nesemuslinger, åpnet ganger til bihulene og polypper. Vikset også bihulene som er mellom øynene. Det har gått veldig bra, og jeg har skylt med nesehorn 6-8 ganger per dag etter legens anbefaling. Nå går det plutselig ikke an å skylle. Det fyller seg bare opp inn i fjeset og det kjennes ut som hodet sprenges og gjør fryktelig vondt. Har ikke mulighet for å skylle. Har prøvd å ringe legen som gjorde dette. Men han ringer meg ikke opp igjen. Nesen begynner å bli tett igjen og jeg får ikke skylt. Noen som vet hvorfor? Det er veldig smertefult når jeg skyller. Det skjedde plutselig. Var ikke vondt dagene etter, men nå etter så lang tid er det det. Håper noen har et svar. Takk:)Anonymous poster hash: 6cc85...b00
Ulven Skrevet 11. oktober 2015 #2 Skrevet 11. oktober 2015 Ta kontakt med lege/legevakt. Du kan ha fått en infeksjon som gir deg hevelse i det opererte vevet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå