Gå til innhold

Hva slags fetisjer har dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nysgjerrig på hva slags fetisjer som surrer i lufta her inne.. Noe sært eller ting som pleier å gå igjen for flere? Kanskje ting dere ikke ville fortalt under åpent nick

Æ tenner bl.a. på når jenta går i strømpebukser :wow:

Anonymous poster hash: ab2d7...9bb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Im all about that bass! Ass play er det store for meg :)

• Liker 1
Skrevet

Spytte, slå, lugge og pisse er min.

Jeg liker veldig godt å ydmyke.

Anonymous poster hash: b3b16...1cf

Skrevet

Veltrente menn i strømpebukser, hofteholdere og lingerie. Ikke som utgangspunkt for crossdressing, eller sissyfication. Bare fordi de ser sykt bra ut.

Anonymous poster hash: e06ca...be0
Skrevet

BDSM, og å bli dominert. 

Anonymous poster hash: 554c8...716
Skrevet

Anal

Anonymous poster hash: 7cba9...c90

Skrevet

Tenner på sokker, helst knelange og hvite, kan være fotballstrømper, tubesokker etc. Elsker menn i joggebukser, liker å se på bulen i skrittet. Litt store gensere eller hettegensere er digg.

Anonymous poster hash: b65df...f21
Skrevet

Tenner på sokker, helst knelange og hvite, kan være fotballstrømper, tubesokker etc. Elsker menn i joggebukser, liker å se på bulen i skrittet. Litt store gensere eller hettegensere er digg.

Du liker sikkert gamle menn.

Skrevet

Stringtruser

Anonymous poster hash: 0c6bd...1da
  • Liker 1
Skrevet

bæsjing

Anonymous poster hash: ef26c...73c
Gjest lipgloss
Skrevet

jeg tenner på føtter :) har helt oppheng i føtter og tær stort sett det jeg tenker på :)

Kan være plagsomt til tider,får meg til å si og gjør litt rare ting hihi

Skrevet

jeg tenner på føtter :) har helt oppheng i føtter og tær stort sett det jeg tenker på :)

Kan være plagsomt til tider,får meg til å si og gjør litt rare ting hihi

Har et spørsmål, om jeg kan få spørre :) har lenge lurt på hva det er med føtter som er interessant for de med den fetishen, har du noen tanker om hva, hvordan hvorfor? Det blir jo sikkert litt som å spørre "Hva er det med pupper som gjør de så interessant" og man klarer ikke helt å sette ord på det men :P En kamerat hadde en teori om at det kan være fordi man ikke ser den delen av kroppen så ofte fordi de er dekket av sokker/sko og derfor er interessant?

Jeg er litt for nysgjerrig på hvordan sånt egentlig fungerer  :fnise:

Skrevet

Liker rollespill, utrofantasier og se mannen min ha sex med andre kvinner. 

Anonymous poster hash: 42aed...778
Skrevet

Du liker sikkert gamle menn.

Nei, unge. Gamle menn kler seg ikke slik, de kler seg som nettopp gamle menn.

Skrevet

Har et spørsmål, om jeg kan få spørre :) har lenge lurt på hva det er med føtter som er interessant for de med den fetishen, har du noen tanker om hva, hvordan hvorfor? Det blir jo sikkert litt som å spørre "Hva er det med pupper som gjør de så interessant" og man klarer ikke helt å sette ord på det men :P En kamerat hadde en teori om at det kan være fordi man ikke ser den delen av kroppen så ofte fordi de er dekket av sokker/sko og derfor er interessant?

Jeg er litt for nysgjerrig på hvordan sånt egentlig fungerer  :fnise:

For meg er det ikke foten i seg selv, tenner ikke på nakne føtter eller tær. Men føtter i en myk sokk, helst en ren og hvit en tenner meg veldig. Det er noe med at foten blir sett ned på, som noe møkkete, så det er underdanig å ville kose med en annens føtter. En for får ofte lite kjælighet og oppmerksomhet. En sokk gjør liksom den største drittjobben av alle plagg, den bærer på hele vår vekt hver dag, samtidig som den egentlig er veldig myk og god å ta på. En hvit sokk på en fot med elegant fasong er for meg utrolig sexy av den grunn, for man ser også om den er møkkete/ slitt eller ny og ren på en annen måte enn alle andre type sokker/ farger på sokker. Liker best litt tykke sportsokker. Rent motemessig liker jeg ikke slike sokker, men dette er nå engang en fetish og har ingenting med mote å gjøre.

Skrevet

Stringtruser

Anonymous poster hash: 0c6bd...1da

Fått kjøpt/fått noen da?

Tenner på dette selv og har klart å finne et par jenter som er med på dette :)

Betalt alt fra 400-700 kr for en string også har de sett meg onanert.

Ikke lett å spørre jenter om dette akkurat men har heldigvis kommet over noen kule jenter ;)

Anonymous poster hash: c8de2...8bd

Gjest lipgloss
Skrevet

Har et spørsmål, om jeg kan få spørre :) har lenge lurt på hva det er med føtter som er interessant for de med den fetishen, har du noen tanker om hva, hvordan hvorfor? Det blir jo sikkert litt som å spørre "Hva er det med pupper som gjør de så interessant" og man klarer ikke helt å sette ord på det men :P En kamerat hadde en teori om at det kan være fordi man ikke ser den delen av kroppen så ofte fordi de er dekket av sokker/sko og derfor er interessant? Jeg er litt for nysgjerrig på hvordan sånt egentlig fungerer  :fnise:Anonymous poster hash: 554c8...716

Hihi ja det er et veldig godt spørsmål faktisk som jeg ikke kan svare skikkelig på tror jeg :)

Det jeg kan si si er at formen på føtter er sykt sexy så henger det sammen med lukt og smak :)

Føtter er det fineste jeg ser spesielt smale føtter med høy vrist og litt lange tær.Kunne snakket om føtter og tær i det lange og vide,ser jeg en person går uten strømper blir jeg sykt kåt av synet,ser jeg en dame med ankelsko og bar hud mellom buksekant og sko så gjør jeg alt jeg kan for å finne utvom hun går barbeintbi skoene,har mine metoder for å finne ut dette :) visst jeg da ser hun har ankelsokker så er det null tenning,finner jeg ut hun er barbeint er det rett på nærmeste toalett for å onanere :) helt sykt igrunnen

Skrevet

Jeg tenner på pene jenteføtter og spesielt med sokker på, rumper, nylånstrømper som er i bruk, lår og legger.

Når jeg er på fest for eks så det første jeg ser på hos jentene er føttene og skulle gjerne tatt på dem men jeg tør liksom ikke å spørre.

Føtter er mer hott enn pupper for min del.

Skrevet

Elsker jenter med litt flau "svak" stemme om du skjønner hva jeg mener!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...