Gå til innhold

En utro mann.

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hei jeg er en gift mann, som tenner på damer i nylon. Dette er ikke en interesse min kone deler. Og resultatet er nå at jeg har sex med andre. Er det jeg som er helt ute å kjører her, eller hvor langt skal en kone strekke seg? 

Ps jeg elsker min kone, Men tenningen mangler!

Endret av Mr-nylon
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva vil du med denne tråden?

Anonymous poster hash: 422c7...d7f

• Liker 1
Skrevet

Siden du spør om det så vet du nok allerede svaret selv.

Anonymous poster hash: b84da...bbd
  • Liker 1
Skrevet

Aksepterer de andre damene du har sex med, at du bruker nylonstrømper da?

Anonymous poster hash: d076a...5ce

Skrevet

Aksepterer de andre damene du har sex med, at du bruker nylonstrømper da?

Anonymous poster hash: d076a...5ce

Det er damene som bruker nylonstrømper.

Til TS - hvis du har sex med andre så er du bare ynkelig. Hvis det er så viktig for deg å leve ut nylonfantasien din så syns jeg ikke du har rett på å være gift med kona di. Du burde pakke sakene dine å gå og heller ha sex med disse damene som syns det er greit med nylonstrømper. 

Fetisjen din er ganske uskyldig og sånn sett syns jeg det er litt rart at kona nekter å være med på å oppfylle den fantasien, men står fortsatt på at jeg ikke syns hun fortjener å ha en utro mann og heller burde vært forskånet fra deg. 

Anonymous poster hash: ea5fb...5f3

Gjest Coolaid
Skrevet

Hei jeg er en gift mann, som tenner på damer i nylon. Dette er ikke en interesse min kone deler. Og resultatet er nå at jeg har sex med andre. Er det jeg som er helt ute å kjører her, eller hvor langt skal en kone strekke seg? 

Ps jeg elsker min kone, Men tenningen mangler!

Dette vet du jo svaret på selv.

Men for at du skal få oppmerksomheten din, så ja, det er du som er ute å kjører. 

En kone skal strekker seg så langt hun kan, så lang som det er nødvendig for å nå kulepennen som hun skal bruke til å skrive under på skilsmissepapirene. 

Du elsker IKKE din kone. Man er ikke så slem med en man elsker. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...