AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #1 Skrevet 11. oktober 2015 hei, hadde en ganske kraftig forkjølelse for et par uker siden, nå har jeg jaggu meg blitt forkjølet igjen. Blir veldig fort forkjølet og er det veldig ofte er utrolig irriterende og plagsomt. Noen som er likedan? Er det noe evt det går ant å gjøre noe med? Er forferdelig slitsomt å gå rundt å være forkjølet hele tiden. Anonymous poster hash: f9094...635
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #2 Skrevet 11. oktober 2015 Bedre hygiene, kosthold og søvn, sørg for å ikke stresse for mye. Anonymous poster hash: c7074...20b
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #3 Skrevet 11. oktober 2015 Du må begynne å ta god gammeldags Tran. Det hjelper! Jeg har tatt det i alle år og er stort sett aldri forkjølet. Samboeren min hadde aldri tatt hverken tran eller noe annet og var ustanselig forkjølet. De siste tre årene har jeg klart å overtale han til å ta det også og nå er han frisk som en fisk .Anonymous poster hash: 69ad3...1af
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #4 Skrevet 11. oktober 2015 Skal også sies jeg har også litt nedsatt immunforsvar også Anonymous poster hash: f9094...635
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå