AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #1 Skrevet 10. oktober 2015 Hei alle sammen! Jeg er en jente på 19 år. Jeg har satt meg lei på Norge, og planlegger å søke lykken i det store utland. Jeg har lyst på en plass som er relativt rimelig, gjerne varm (planlegger å bo der fra januar til juni), med eksentriske mennesker og spennende omgivelser. Jeg er glad i "det gode liv" med god mat, vin, kultur, bøker og pene omgivelser. Spania, Italia, Hellas og Portugal virker alle som deilige alternativer - men spørsmålet er hvilken by? Kysten ville vært å foretrekke. Noen som har erfaringer med å bo i utlandet alene som jente? Eller som har bodd en plass de virkelig vil anbefale - eller fraråde? På forhånd - takk for alle innspill! :-) Anonymous poster hash: 66ed6...6f9
PatrickBateman_ Skrevet 11. oktober 2015 #2 Skrevet 11. oktober 2015 Må du bo på samme sted? Kan du ikke bare reise rundt? eller hva planlegger du å gjøre der du flytter?
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #3 Skrevet 11. oktober 2015 Og hvordan har du tenkt å skaffe inntekt? Oppsparte midler? Jobbe? Det gode liv er ikke mye godt uten noen å dele med, skal du dra alene eller sammen med noen? Anonymous poster hash: 757cf...054
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #4 Skrevet 11. oktober 2015 Og hvordan har du tenkt å skaffe inntekt? Oppsparte midler? Jobbe? Det gode liv er ikke mye godt uten noen å dele med, skal du dra alene eller sammen med noen? Anonymous poster hash: 757cf...054 Oppsparte midler, vel. Joda, noen trives best i eget selskap også :-) Anonymous poster hash: 66ed6...6f9
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 11. oktober 2015 #5 Skrevet 11. oktober 2015 Skal du kun være borte 6 måneder? Når jeg leste overskriften så forestilte jeg meg en jente som ville flytte til utlandet, permanent og ikke bo der for en kortere periode. Uansett, når du planlegger kun seks måneder ville jeg ikke bosatt meg et bestemt sted, men heller reist rundt for å se på omgivelsene dine. Du kan reise gjennom alle landene du nevner og mer til for å bli kjent med Europa. På veien kan det hende at du finner et sted du faller helt pladask for og da har du muligheten til å slå deg ned der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå