AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #1 Skrevet 10. oktober 2015 Hvordan fungerer dette? Legevakt? Jeg har jobbet der jeg jobber rett under 2 mnd og kan dermed ikke egenmelde meg. Har så sterke menstruasjonssmerter (pga kvinnesykdom. Er under utredning osv) at jeg har ikke sovet de to siste nettene. Er på jobb nå og må gå på do hvert 5 min, så dette fungerer dårlig. Har brekt meg et par ganger, lårene mine kjennes lamme ut og jeg klarer nesten ikke gå Hva gjør jeg?Anonymous poster hash: 91019...304
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #2 Skrevet 10. oktober 2015 Da må du kontakte legevakten ja. Men det er ikke sikkert du blir sykemeldt, det er dessverre noen leger som mener det må du bare tåler/det er naturlig osv. Vær veldig tydelig på at du er under utredning, så de forstår alvoret. Anonymous poster hash: 2cde4...3dc
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #3 Skrevet 10. oktober 2015 Da må du kontakte legevakten ja. Men det er ikke sikkert du blir sykemeldt, det er dessverre noen leger som mener det må du bare tåler/det er naturlig osv. Vær veldig tydelig på at du er under utredning, så de forstår alvoret. Anonymous poster hash: 2cde4...3dc Ja, jeg tenkte i dag selv at dette må jeg bare tåle, men nå har jeg nesten kasta opp flere ganger av smerte og klarer ikke stå skikkelig, så jeg klarer ikke mer Har ikke lyst å være sykmeldt jeg heller, og vet ikke engang hvordan jeg skal komme meg til legevakta, men har vel ikke noe valg føler jeg.. Anonymous poster hash: 91019...304
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #4 Skrevet 10. oktober 2015 Jeg hadde avtale med legen om dersom jeg ble syk i helgen ringte jeg mandag morgen. Jeg jobbet på sykehus hver tredje helg. Var to ganger på 9 år. Ene gangen endte jeg på sykehuset på mandagen. Anonymous poster hash: a6e4a...fb3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå