Gå til innhold

Redusert søvnbehov og lamictal

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det flere som har behov for mindre søvn av lamictal?

Anonymous poster hash: a9442...aff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Sover en time eller to mindre enn jeg hadde behov for tidligere.

Skrevet

Er det flere som har behov for mindre søvn av lamictal?

For meg er det heller omvendt

Skrevet

Ja. Sover en time eller to mindre enn jeg hadde behov for tidligere.

Føler du at du sover mer urolig? Og våkner oftere i løpet av natten? Det gjør iallefall jeg. Også sover jeg kanskje i snitt 6 timer per natt og klarer sjeldent sove lenger enn til klokken halv syv/syv på morgenen. Men jeg er liksom ikke noe trøtt heller, virker bare som jeg har mindre søvnbehov etter at jeg begynte på lamictal (for et halvt år siden). Men da er vi iallefall to:-)

Skrevet

Føler du at du sover mer urolig? Og våkner oftere i løpet av natten? Det gjør iallefall jeg. Også sover jeg kanskje i snitt 6 timer per natt og klarer sjeldent sove lenger enn til klokken halv syv/syv på morgenen. Men jeg er liksom ikke noe trøtt heller, virker bare som jeg har mindre søvnbehov etter at jeg begynte på lamictal (for et halvt år siden). Men da er vi iallefall to:-)

Da er vi to ja ;o) Har egentlig alltid sovet urolig og med flere oppvåkninger, så det er ikke noe nytt.  

Skrevet

Føler du at du sover mer urolig? Og våkner oftere i løpet av natten? Det gjør iallefall jeg. Også sover jeg kanskje i snitt 6 timer per natt og klarer sjeldent sove lenger enn til klokken halv syv/syv på morgenen. Men jeg er liksom ikke noe trøtt heller, virker bare som jeg har mindre søvnbehov etter at jeg begynte på lamictal (for et halvt år siden). Men da er vi iallefall to:-)Anonymous poster hash: a9442...aff

Kanskje lurt å ta de om morningen om du ikke gjør det.

Anonymous poster hash: 21109...4f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...