AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #1 Skrevet 10. oktober 2015 (endret) Det er noen katter i nabolaget som driter over alt, de har en egen evne til å drite akkurat der jeg går for å komme meg til bilen. Nå tråkket ungen min i det igjen. Jeg er så lei, har plukket opp dynket området med sitron. Lagt ut appelsin/sitron skall. Pepper, hvitløk og you name it. Har noen et bedre forslag? Anonymous poster hash: 0602f...a7a Endret 14. oktober 2015 av Tekola
PetrovaFire Skrevet 10. oktober 2015 #2 Skrevet 10. oktober 2015 (endret) Kanskje noen utelys mot det område hjelper. tror de færreste katter driter der det er godt lys. Endret 14. oktober 2015 av Tekola 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #3 Skrevet 10. oktober 2015 (endret) Det er lys der de gjør fra seg, og klatten idag kom på dagtid så lysforhold spiller ikke noe rolle. Det er en forholdsvis åpen plass. De har bare bestemt seg for at akkuratt der skal de drite. Anonymous poster hash: 0602f...a7a Endret 14. oktober 2015 av Tekola
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #4 Skrevet 10. oktober 2015 Katter graver ned sin avføring. Det er ikke noen i familien din som har drite der? Anonymous poster hash: 2b7fb...2b5 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #5 Skrevet 10. oktober 2015 (endret) :sinnatagg: Det er noen katter i nabolaget som driter over alt, de har en egen evne til å drite akkurat der jeg går for å komme meg til bilen. Nå tråkket ungen min i det igjen. Jeg er så lei, har plukket opp dynket området med sitron. Lagt ut appelsin/sitron skall. Pepper, hvitløk og you name it. Har noen et bedre forslag?Anonymous poster hash: 0602f...a7a Har du prøvd chilipulver? Mamma bruker det i blomsterbedet, og der er det ingen katter som driter lenger. Ellers finnes det noe som heter "cat off" eller noe sånt, det skal visst også hjelpe. Forresten høres det rart ut med en katt som driter akkurat der folk går. Vi har mange katter i nabolaget her, men de gjør fra seg i blomsterbed/sandkasser og andre steder der de kan grave over avføringen etterpå.Anonymous poster hash: e5e95...7db Endret 14. oktober 2015 av Tekola
Brunhilde Skrevet 11. oktober 2015 #6 Skrevet 11. oktober 2015 Pinnsvin, derimot, driter mens de går og graver ikke over. Kan du ha et pinnsvin i nabolaget, ts? 1
Berit Skrevet 11. oktober 2015 #7 Skrevet 11. oktober 2015 Dine løsninger som du har prøvd med sitrusfrukter, løk, pepper virker helt sikkert noen timer etter at du har gjort det. Men dessverre må jo dette gjentaes og gjentaes en stund før pus vet at det ikke er lurt å gå på do der. Er du sikker på at det ikke er pinnsvinsbæsj? Det ligner.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #8 Skrevet 11. oktober 2015 Ikke pinnsvin nei, men godt forslag Det er en svart katt som eier hele nabolaget, han sprayer inngangspartiet og driter hvor det passer ham. Skal kjøre på med chillipulver nå. Anonymous poster hash: 0602f...a7a
Gjest Tekola Skrevet 14. oktober 2015 #9 Skrevet 14. oktober 2015 Ryddet i henhold til forumets regler. Du kan ikke poste innlegg som inneholder: * Noe som tilrettelegger for, forherliger eller oppfordrer til brudd av norsk lov. Man kan diskutere eksisterende lovverk, men debatt rundt bruk av rusmidler som er ulovlige i Norge vil bli slettet. Tekola, admin.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå