Gå til innhold

tassen eller mummikopper?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal begynne å samle på nye kaffe/te kopper. Klarer ikke bestemme meg om jeg vil ha mummikopper eller tassen kopper. Hva ville du valgt??

Anonymous poster hash: 28364...860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9788202145422.jpg?w=960

Den tassen, eller en annen tassen? Jeg må bare spørre, for jeg har virkelig ikke peiling! :ler:

 

Jeg samler på Mummikopper, synes de er fine, søte og fargerike, og så er det akkurat passe store også! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg samler også på Mummikopper, men til forskjell fra Tekola synes jeg de er litt små, så jeg bruker de ikke så mye. Men de er jo veldig fine! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9788202145422.jpg?w=960

Den tassen, eller en annen tassen? Jeg må bare spørre, for jeg har virkelig ikke peiling! :ler:

Jeg samler på Mummikopper, synes de er fine, søte og fargerike, og så er det akkurat passe store også! :rodmer:

Hehe 😀😁 nei slike tassen kopper http://www.blackdesign.no/Serviser-og-glass/Serviser1/Kopp-m/sk%C3%A5l/Tassen-kopp-m-sk%C3%A5l-Glad-Hvit-200mlTASS-14301-p0000005757?gclid=CLP3yb7Mt8gCFULncgodmAgGgw

Anonymous poster hash: 28364...860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9788202145422.jpg?w=960

Den tassen, eller en annen tassen? Jeg må bare spørre, for jeg har virkelig ikke peiling! :ler:

 

Jeg samler på Mummikopper, synes de er fine, søte og fargerike, og så er det akkurat passe store også! :rodmer:

 

Jeg tenkte også på denne Tassen :) Barndomsminner  :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margit Spat

Mummi er en klassiker og går neppe av moten. Dessuten kan de kombineres med andre ting, f.eks Teema-serien fra Iittala, som har samme design. 

 

Tassen kommer neppe til på bli klassikere på samme måten. De er nok bare et mer kortvarig blaff. Det handler jo om smak og behag, men personlig synes jeg i tillegg at de er ekstremt stygge og skumle, og ville hatt problemer med å drikke av en slik kopp om jeg fikk noe servert i den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aah, da gir det mer mening! Unnskyld TS! :ler: 

 

Men, ja, nei, jeg ville nok holdt meg til Mummikoppene, da det er noe jeg har et forhold til. Men det er jo opp til en selv hva man liker best :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste jeg kjenner sier de synes tassen koppene er stygge, skjønner det ikke helt 😉 men godt poeng at mummikopper kan kombineres, og at koppene blir et samleobjekt. Da leder mummikopper så langt 😊

Anonymous poster hash: 28364...860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mummikopper! Jeg er så glad i mine, og blir glad hver gang jeg bruker dem. De er også veldig gode å drikke av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånne "ansiktskopper" er rett og slett ufattelig harry!

Mummikopper er morsomt nok, men jeg hadde selv valgt bare noen få, til å bruke selv samt servere i når man har bestevenninne eller barn på besøk. Slike kopper vil aldri erstatte enkle, tradisjonelle kaffekopper når det kommer til litt mer formelle anledninger.

Vi har for øvrig valgt helt nøytrale kopper fra Con Gusto. Veldig bra holdbarhet, samt tykt gods som holder på varmen. Så spriter vi heller opp selskapet med borddekorasjonen.

Anonymous poster hash: 408ec...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde definitivt kjøpt mummikopper. Tassen koppene er litt creepy og harry synes jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes tassen er fine jeg :D Synes de forskjellige ansiktstrekkene ligner på forskjellige venner, familie og kjæresten min. Så ganske morsomt å drikke av hver eneste kopp.

Synes ikke mummikoppene er så fine når det gjelder fargene og motivene.

Anonymous poster hash: cad2c...928

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, de tassenkoppene var skumle!!! :overrasket: De ville jeg ikke hatt. Regner med de er et blaff som forsvinner etterhvert, kjipt om du har noen og ikke får tak i flere.

Jeg har mummikopper, og elsker de. Meld deg som blodgiver, så får du mummikopper når du gir blod :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...