AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #1 Skrevet 10. oktober 2015 Samme om jeg sover 6, 8, 10 eller 12 timer er jeg aldri uthvilt. Jeg er like trøtt når jeg står opp som når jeg legger meg, og jeg er faktisk helt utslitt når jeg våkner..Anonymous poster hash: 98243...493
Sjallabais Skrevet 10. oktober 2015 #2 Skrevet 10. oktober 2015 Prøv å ta en 20 minutters dupp enten i 1 tiden eller i 5 tiden. Du skal se det vil hjelpe på litt
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #3 Skrevet 10. oktober 2015 Alle er trette når de våkner. Er du uthvilt en stund etter at du har stått opp? Anonymous poster hash: 53d45...b0c
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #4 Skrevet 10. oktober 2015 Alle er trette når de våkner. Er du uthvilt en stund etter at du har stått opp?Anonymous poster hash: 53d45...b0c Jeg forstår det, mente mer at jeg er trøtt og sliten hele dagen, samme hvor mye/lite jeg sover Anonymous poster hash: 98243...493
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #5 Skrevet 10. oktober 2015 Da er du sliten fordi kroppen er forvirret med tanke på søvnmønsteret ditt. Prøv å legge deg til samme tid, stå opp til samme tid i to uker. Få åtte timers søvn. Det burde holde. I begynnelsen er du nok sliten fordi det tar tid å omstille seg, men etter et par uker er det blitt en vane og du vil føler deg mer opplagt gjennom dagen. Anonymous poster hash: 53d45...b0c 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #6 Skrevet 10. oktober 2015 Det kan være noe mer som ligger bak. Kan det være at du er utbrent, eller at du har ME? Anonymous poster hash: dc1b3...38f
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #7 Skrevet 10. oktober 2015 Sjekk stoffskifte, jern, blodprosent, om du har mangel på noen vitaminer eller mineraler, osv. Alltid greit å utelukke slikt først før en begynner å hagle med alvorlige diagnoser. Anonymous poster hash: 45d5b...aa8 4
PetrovaFire Skrevet 10. oktober 2015 #8 Skrevet 10. oktober 2015 Har hatt det litt sånn jeg også. Føler meg aldri helt uthvilt. Men det eneste jeg har kommet fram til som kan være årsaken er at det sitter psykisk. Altfor mye å tenke på, altfor mange bekymringer, ikke ro hjemme o.l. Håper du snart får slappet av ordentlig Er du forresten mye "spent" daglig? sliter du med angst, og/eller bekymringer?
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #9 Skrevet 10. oktober 2015 Sjekk stoffskifte, jern, blodprosent, om du har mangel på noen vitaminer eller mineraler, osv. Alltid greit å utelukke slikt først før en begynner å hagle med alvorlige diagnoser. Anonymous poster hash: 45d5b...aa8 Slikt må sjekkes før du får diagnosen ME Slik som ts har det er ikke normalt. Det KAN være ME eller utbrenthet, men det kan også være det du nevner. Anonymous poster hash: dc1b3...38f
Fredsmegleren Skrevet 10. oktober 2015 #10 Skrevet 10. oktober 2015 Mulig du har mangler på vitaminer og/eller mineraler. Ville ha sjekket meg.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #11 Skrevet 10. oktober 2015 Jeg har det likedan men jeg har sjekket alt av vitaminer,tatt mr,vært utredet for narkolepsi osv. Ingen funn dessverre. Fastlegen min mener jeg bare har behov for mere søvn enn andre. Skikkelig frustrerende. Anonymous poster hash: 764cd...7f6
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #12 Skrevet 10. oktober 2015 Det kan være noe mer som ligger bak. Kan det være at du er utbrent, eller at du har ME? Anonymous poster hash: dc1b3...38f Er du helt tett eller? Å føle seg sliten har ingenting med ME å gjøre. Så vanlig som det er å ha matintolleranser, irritabel tarm, lekk tarm, stoffskifte problemer og hormonubalanse i dag så finnes det utallige årsaker som kan føre til å ikke føle seg uthvilt! Til info så utløses ME av virus, er en immunologisk muskelsvikt som gjør at cellene svikter og kroppen ikke fungerer, det kan ikke sammenlignes med å være sliten eller utbrent, det er en betennelse i hjernen og ryggmargen (M=Myalgisk=Ledd og muskel innflammasjon E=Encephalomyelitis=Betennelse i hjerne og ryggmarg) og fører til store konstante ledd og muskelsmerter og en saktere tilstrømming av blod til hjernen. Med ME vil også den minste anstrengelse føre til symtpomforværring, da mener jeg ikke en 5 timer lengre arbeidsdag som alle blir slitne av, men at det å gre håret sitt eller lage mat ofte er så krevende at man må sove et døgn etterpå. Anonymous poster hash: f4f38...a01 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå