Gjest gjest1 Skrevet 27. september 2004 #41 Del Skrevet 27. september 2004 En kompis av meg bodde i kollektiv. Der var det en av de 4 guttene som tømte litt andre saker og ting når han var i dusjen.. Skikkelig kvalmt å finne grå-hvite klyser i sluket. Mmmmmmh' date=' nice. [/quote'] Hehe...jeg vet jeg ikke burde spørre, men hva var de grå-hvite greiene..? Jeg kan komme på to ting som er grå-hvite, og det ene er eklere enn det andre Men tømte hva hvor?? Og hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 27. september 2004 #42 Del Skrevet 27. september 2004 Ikke spytt eller slim fra halsen, nei, det var nok alternativ nr 2!! Nei jeg vet ikke jeg, de hadde en sleezy plakat av carmen electra på badet, så det kan jo hende at presset ble litt stort..? Ekkelt var det iallefall!! Runking er flott det, men du bør følge visse "regler", hvis ikke kan det fort bli ekkelt!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brudulja Skrevet 28. september 2004 #43 Del Skrevet 28. september 2004 Når man bor i kollektiv så tisser man ikke i dusjen uansett om det både er sterilt- og hjelper mot fotsopp. En dusj er ikke ett toalett og selv om det renner ned i sluktet vil det etterlate seg lukt. Veldig enig. Ellers husker jeg tråden som Grooo nevnte. Skikkelig mange tisset i dusjen. Kunne ikke falt meg inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå