nat26 Skrevet 23. september 2004 #1 Skrevet 23. september 2004 Skal til Roma 29 desember.Er det noen som vet åssen temperatur det er da?
SuperNova Skrevet 24. september 2004 #2 Skrevet 24. september 2004 Det kan være litt ymse. Jeg har gått i T-skjorte på Forum Romanum 15. desember, men det er like vanlig med vinterjakke på den tiden. Det kan komme litt regn, og det kan blåse kaldt. Men det kan godt være sol også, selv om det er litt kjølig. Gjennomsnittstemperaturene i desember-januar ligger på ca 5-10 grader. Romerne er dessuten festlige for oss nordmenn: Bare det er et litt kjølig drag i lufta pakker de seg inn i pelser og store dynejakker. Uansett: Det er aldri for kaldt til å spise nydelig italiensk is!
nat26 Skrevet 24. september 2004 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2004 Tusen takk:)Deilig å feire nyttårsaften et sted hvor det ikk er like kaldt som her hjemme.Får ta og bestille hotell nå jeg.
Orthia Skrevet 24. september 2004 #4 Skrevet 24. september 2004 Jeg var i Roma i januar. Da var det rundt 10 grader på dagtid. Helt passe med bukser, varm genser og tynn jakke.
nat26 Skrevet 24. september 2004 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2004 Er det noen som vet om nettside jeg kan bestille hotell på?
Arwen Skrevet 24. september 2004 #6 Skrevet 24. september 2004 www.expedia.com reiser til Roma mandag morgen jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå