Gå til innhold

Unirens

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjøpte unirens på Kondomeriet, får røde nupper å blir litt sår etter glattbarberingen, tok dette på etterpå, føltes som hele underlivet skulle ta fyr, fy fader så varmt det ble, noen som har også opplevd dette, eventuelle anbefaler andre produkter som " ikke tar fyr"

Anonymous poster hash: b7b65...869

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte unirens på Kondomeriet, får røde nupper å blir litt sår etter glattbarberingen, tok dette på etterpå, føltes som hele underlivet skulle ta fyr, fy fader så varmt det ble, noen som har også opplevd dette, eventuelle anbefaler andre produkter som " ikke tar fyr"

Er det anbefalt å bruke unirens på denne måten? Hva inneholder det og hvilke bruksområder har den?

Jeg ville brukt noe som er mildt og egnet til det bruksområdet du beskriver

Anonymous poster hash: dcbe3...486

Skrevet

Skal være egnet til intimbruk ja

Skrevet

Har akkurat samme problemet, vurderer å prøve RFSU sin som selges på apoteket

Gjest lipgloss
Skrevet

ja den svir som pokker,sluttet helt med denne og smører meg bare med alovera krem både på legger,lår,rumpe,kjønnsorgan og under armer

Skrevet

ja den svir som pokker,sluttet helt med denne og smører meg bare med alovera krem både på legger,lår,rumpe,kjønnsorgan og under armer

p

Signerer denne, prøvde ganske nylig unirens mellom bena å rumpa svei som pokker, men gikk fort over, dgleden over å være deilig glatt er best, alovera funker bra det og, men steriliserer ikke på samme måte som unirens

Skrevet

Unirens svir, men resultatet blir bra. Er bare å bite det i seg til det går over. :)

Anonymous poster hash: 3e7fe...169

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...