Gjest Sofagris Skrevet 23. september 2004 #1 Skrevet 23. september 2004 Jeg trenger et spark bak for å endre litt på livsstilen min, jeg ønsker å leve litt sunnere. Jeg er liksom i en ond sirkel hvor jeg spiser mye og usunt, gjerne godteri hver kveld, og trimmer lite. Er redd for at jeg kommer til å legge på meg enda mer hvis jeg ikke gjør noe snart, har allerede merket at boksene begynner å bli litt trange. Jeg ønsker å begynne å trene for å bli sprekere, ikke nødvendigvis for å bli slankere, i tilfellet bare litt. Siden jeg bor uti ødemarken er det ikke noe treningstilbud her, og det er ingen jeg kan trene sammen med, så det er kun opp til meg med å komme i gang med å gå turer og evnt sykle. Og det er sååå tiltak, utsetter det hele tiden. Jeg er veldig glad i søtsaker, og greier ikke å la være å spise. Jeg trenger tips til ting som er godt og sundt å spise. Dessuten er jeg sulten hele tiden, og er avhengig av faste måltider.
Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2004 #2 Skrevet 23. september 2004 Dette her hørtes veldig ut som meg
Gjest Ninakanin Skrevet 23. september 2004 #3 Skrevet 23. september 2004 Først og fremst: Lag deg konto på slankenett.no! Helt gratis, uten mail-mas. Det virker utrolig inn på motivasjonen! Der inne finner du også masse artikler om mat og mosjon, og andre som deg som har lyst å komme i bedre form! Sett deg et konkret mål. Ikke tenk "jeg skal bli i bedre form" eller "jeg vil bli slankere". Tenk "jeg skal kunne knipe meg i siden og få tak i så og så mye" og tenk "jeg skal kunne løpe/gå/sykle så og så langt uten å bli sliten". Da har du noe fast å jobbe mot, og det gjør at det blir vanskeligere å lure deg selv! Typisk oss jenter er å trene hardt, for så å spise noe usunt som "belønning". Pass deg for denne fellen (slik gjør jeg alt for ofte). Og ikke vent til neste mandag I dag eller i morgen er en like bra dag å begynne et nytt liv Drikk mye vann, og ikke hopp over frokost. Ikke gå over 4 timer uten mat, dette stanser forbrenningen. Spis gjerne litt grønt som mellommåltid. Men spis litt namnam også, hvis ikke så blir man sprø Spis sent, slik at du rekker å registrere at du er mett. Og ikke spis mer etter at du er mett Eh...masse man kan gjøre, gå og se på slankenett.no
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå