AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #1 Skrevet 9. oktober 2015 Er denne fin? Er så usikker på om jeg skal slå til . Har et ganske nøytralt hjem, og tror den vil passe, men er usikker på om stua mi bare blir lysekrone om dere skjønner. http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=64442176&searchclickthrough=true&searchQuery=lysekrone Anonymous poster hash: f6143...dc7
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #2 Skrevet 9. oktober 2015 for min del var det "little too much" men det kommer jo helt an på stilen din fin var den, men litt forstyrrende Anonymous poster hash: e462a...dea 1
daemonia Skrevet 9. oktober 2015 #4 Skrevet 9. oktober 2015 Det er langt fra alle hus og leiligheter som passer til den der. Hvis det ikke er god takhøyde, stort rom, og meget moderne bygget og innredet så vil den se ekstremt malplassert ut. Og så må man ha smaken til det også så klart.
Gjest Skrevet 9. oktober 2015 #5 Skrevet 9. oktober 2015 Den ser kul ut på bildet, men du går lei etter 14 dager. Kult å vaske støv av den eller? 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #6 Skrevet 9. oktober 2015 Det er langt fra alle hus og leiligheter som passer til den der. Hvis det ikke er god takhøyde, stort rom, og meget moderne bygget og innredet så vil den se ekstremt malplassert ut. Og så må man ha smaken til det også så klart. Vi bor i 'ny' leilighet, men med god takhøyde. Tenker på å ha den over spisebordet i en høyde som gjør at vi ikke får den i hodet. Leiligheten er innredet rolig og det er der det kanskje skurrer litt, redd for at det bare blir stue med lysekrone. Stua vår er på ca 40 kvm og er romslig. Anonymous poster hash: f6143...dc7
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #7 Skrevet 9. oktober 2015 Den ser kul ut på bildet, men du går lei etter 14 dager. Kult å vaske støv av den eller? Ha ha ha, veldig godt poeng :D :D. Men jeg er på leting etter noe spesielt og synes det er vanskelig å finne. Anonymous poster hash: f6143...dc7 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #9 Skrevet 9. oktober 2015 Den var dritfin! Det er jo nettopp det den er . Ikke så mange av den heller . Og det er en grei pris også. Anonymous poster hash: f6143...dc7
Rotemor Skrevet 9. oktober 2015 #10 Skrevet 9. oktober 2015 Jeg skjønner fasinasjonen! Men tenker at den type lampe er i ferd med å bli umoderne? 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #11 Skrevet 9. oktober 2015 Jeg skjønner fasinasjonen! Men tenker at den type lampe er i ferd med å bli umoderne? Akkurat det bryr jeg meg ikke om, om jeg liker krona . Men har tatt en sjefsavgjørelse nå, det blir ikke den lysekrona, blir for dominerende. Må si jeg var flink nå, har lett for impulskjøp Anonymous poster hash: f6143...dc7 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå