AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #1 Skrevet 9. oktober 2015 Ser Biltema selger babycall til 249 kroner og Ikea selger for 369 (298- Ikea familiy pris). Erfaringer med disse? Ser de koster en del mindre enn mange andre, vil jo ikke ha en som ikke fungerer. Men om det er noen her som har erfaring med disse eller noen andre bra, så del gjerne! Anonymous poster hash: 326d5...bf0
SjiraffenLaffen Skrevet 9. oktober 2015 #2 Skrevet 9. oktober 2015 Du har denne fra Avent som er en god babycall, har gjort det bra i en del tester også, billigste prisen nå ligger på 444,- http://m.prisjakt.no/product/860404 Du kan også ta en titt på finn, mamge selger lite brukte og bra babycaler der.
Gjest Runforit Skrevet 9. oktober 2015 #3 Skrevet 9. oktober 2015 Du har denne fra Avent som er en god babycall, har gjort det bra i en del tester også, billigste prisen nå ligger på 444,- http://m.prisjakt.no/product/860404 Du kan også ta en titt på finn, mamge selger lite brukte og bra babycaler der. Jeg har denne og er superfornøyd
missdior Skrevet 9. oktober 2015 #4 Skrevet 9. oktober 2015 Vi har IKEA sin, og er veldig fornøyd! God dekning, og veldig god levetid på batteriene. Lader kanskje en gang i uka.
Askmeagain89 Skrevet 9. oktober 2015 #5 Skrevet 9. oktober 2015 Vi har avent sin som er linket til over og er veldig fornøyd
Susa Skrevet 9. oktober 2015 #6 Skrevet 9. oktober 2015 Veit noen i barselgruppa mi har babycall fra claes ohlson, de er kjempefornøyd!
Orchideae Skrevet 6. november 2015 #7 Skrevet 6. november 2015 Drar opp denne igjen. Noen som har erfaring med biltema/ikea? Forrige gang hadde vi denne og var egentlig godt fornøyd med den. Og vi brukte den MASSE. Både når hun sov ute i vogn, når vi var hjemme, overnattet hos andre som kanskje hadde stuen slik at det ikke var like lett å høre henne, i campingvognen o.s.v. Hun var helt avhengig av lyset og sangen den spilte for å få sove. Dessverre sleit vi den ut, det ble brudd i ledningene og derfor var det ikke alltid den ladet når vi koblet den til, noe som ble et irritasjonsmoment på slutten. Savnet også muligheten til å ha oppladbar babyenhet. Kjedelig når man glemte å skru av babyenheten og batteriet gikk tomt. Vi hadde også en periode med denne hvor den bare koblet ut, uten å gi beskjed om at forbindelsen var brutt. Vi fikk god hjelp fra philips slik at vi fikk nullstilt den. Men det skjedde desverre flere ganger. Ellers var den helt topp. Gjorde jobben den skulle, hverken mer eller mindre. Og det var lite bakgrunnsstøy. Jeg lurer litt på om jeg ønsker meg med temperaturmåler, men er ikke sikker. Kamera er ikke nødvendig. Noen tips til en rimelig og god babycall? Med oppladbar babyenhet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå