Gjest gjestvest Skrevet 9. oktober 2015 #21 Skrevet 9. oktober 2015 " anser kvinner som noe som bør og skal gi de sex " ? For det første er ikke kvinner noe, de er noen. For det andre: Hvordan du blir oppfattet avhenger av oppfatningen du selv gir.
Gjest strykebrett Skrevet 9. oktober 2015 #22 Skrevet 9. oktober 2015 Selvsagt. De fleste menn jeg har møtt har et normalt kvinnesyn vil jeg si. Men de som ikke har det er jo veldig tydelige, det er jo de som skriker og bærer seg i kommentarfelt og så videre. Folk som er manipulative og kyniske går etter en viss mennesketype. Jeg tror nok du kan ha mye å hente på å bli mer tydelig, og å bygge opp din egen selvfølelse. De fleste menn er faktisk bra folk altså, ikke sånn som de du har møtt
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #23 Skrevet 9. oktober 2015 Enkelt spørsmål men kanskje vanskelig å svare på? Virker som om det er veldig mange menn som anser kvinner som noe som bør og skal gi de sex. Menneskelige relasjoner og hva hun har mellom øra, virker ubetydelig. Alt dreier seg om hennes utseende og hennes evne til å tilfredsstille menn i senga. Er vi virkelig ikke mer verdt for mannfolka? Har de enda ikke sett hva vi faktisk kan bidra med? Anonymous poster hash: ef047...5d7 Damer som kaller seg kvinner får null respekt av meg. Alle menn hater det ordet! Det ligger noe selvforherligende bak det. Ingen argumenter mot dette blir respektert.Anonymous poster hash: 82832...103
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå