AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #1 Skrevet 9. oktober 2015 Enkelt spørsmål men kanskje vanskelig å svare på? Virker som om det er veldig mange menn som anser kvinner som noe som bør og skal gi de sex. Menneskelige relasjoner og hva hun har mellom øra, virker ubetydelig. Alt dreier seg om hennes utseende og hennes evne til å tilfredsstille menn i senga. Er vi virkelig ikke mer verdt for mannfolka? Har de enda ikke sett hva vi faktisk kan bidra med? Anonymous poster hash: ef047...5d7 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #2 Skrevet 9. oktober 2015 Selvsagt er det det. Har du hatt en så dårlig oppvekst? Ikke truffet en eneste ok mann? Anbefaler deg å se på hva slags mennesker du omgås. Menn OG kvinner. Anonymous poster hash: 2b7ed...dfd 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #3 Skrevet 9. oktober 2015 Ja, de finnes. Anonymous poster hash: 84445...244
Gjest Skrevet 9. oktober 2015 #4 Skrevet 9. oktober 2015 Jeg respekterer kvinner som har gjort seg fortjent til å bli respektert. 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #5 Skrevet 9. oktober 2015 Selvsagt er det det. Har du hatt en så dårlig oppvekst? Ikke truffet en eneste ok mann?Anbefaler deg å se på hva slags mennesker du omgås. Menn OG kvinner. Anonymous poster hash: 2b7ed...dfd Kjenner heldigvis mange flotte mennesker jeg vet respekterer meg og som jeg igjen har en dyp respekt for. Både menn og kvinner. Men når det gjelder forhold og dating, så blir jeg skremt over hvor mange det er der ute uten skrupler. Jeg velger alltid å stole på folk jeg møter, og jeg velger alltid å være snille mot de. Men dessverre så synes menn det da er enklere å behandle meg uten respekt. Menn påstår de ønsker damer med mye omsorg, men det virker ikke som de respekterer de som viser omsorg. Ja jeg før høre jeg er for snill. Men man kan vel aldri bli for snill spør du meg. jeg er nok ikke lett å date for jeg trenger virkelig å vite om han bryr seg om meg før jeg gir så mye som en lillefinger tilbake. Men da forsvinner de. Men like greit. Kan de ikke vise respekt for meg så er det ingen vits å date de heller Anonymous poster hash: ef047...5d7 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #6 Skrevet 9. oktober 2015 Kjenner heldigvis mange flotte mennesker jeg vet respekterer meg og som jeg igjen har en dyp respekt for. Både menn og kvinner. Men når det gjelder forhold og dating, så blir jeg skremt over hvor mange det er der ute uten skrupler. Jeg velger alltid å stole på folk jeg møter, og jeg velger alltid å være snille mot de. Men dessverre så synes menn det da er enklere å behandle meg uten respekt. Menn påstår de ønsker damer med mye omsorg, men det virker ikke som de respekterer de som viser omsorg. Ja jeg før høre jeg er for snill. Men man kan vel aldri bli for snill spør du meg. jeg er nok ikke lett å date for jeg trenger virkelig å vite om han bryr seg om meg før jeg gir så mye som en lillefinger tilbake. Men da forsvinner de. Men like greit. Kan de ikke vise respekt for meg så er det ingen vits å date de heller Anonymous poster hash: ef047...5d7 Men hvis du kjenner mange flotte mennesker som også er menn og du bare har erfaring fra dating som er annerledes, så sier det seg selv at det er noe galt med a) mennene du treffer, eller hvor du treffer dem, b) hvordan du fremstår, c) datingprosessen. Du skriver jo i tittelen "finnes det menn..." og hvis du faktisk kjenner menn som respekterer kvinner så er det jo et tullete spm. Da er heller spm. "hvorfor treffer bare JEG menn som ikke behandler meg bra når jeg dater". Anonymous poster hash: 2b7ed...dfd 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #7 Skrevet 9. oktober 2015 Ok hvorfor treffer jeg så mange useriøse menn på datingmarkedet? Noen vil bare ha sex. Noen vil bare ha oppmerksomhet. Noen vil ha kjæreste, men er livredd kvinnfolk, noen "glemte" å fortelle at de teknisk sett fortsatt er gift osv osv. Og jeg leter de ikke opp. De ramler ned i fanget på meg. Jeg må være en magnet for menn som ikke ønsker forhold. Og jeg er snill og grei mot de. Og trøster og støtter og gir oppmerksomhet. Og så stikker de. Anonymous poster hash: ef047...5d7
Gjest Gjest_Svampebobb1 Skrevet 9. oktober 2015 #8 Skrevet 9. oktober 2015 Ok hvorfor treffer jeg så mange useriøse menn på datingmarkedet? Noen vil bare ha sex. Noen vil bare ha oppmerksomhet. Noen vil ha kjæreste, men er livredd kvinnfolk, noen "glemte" å fortelle at de teknisk sett fortsatt er gift osv osv. Og jeg leter de ikke opp. De ramler ned i fanget på meg. Jeg må være en magnet for menn som ikke ønsker forhold. Og jeg er snill og grei mot de. Og trøster og støtter og gir oppmerksomhet. Og så stikker de.Anonymous poster hash: ef047...5d7 Du tilbyr noe som mange trenger, uten å først ha blitt kjent med vedkommende. Det de går etter er tjenestene dine i stedet for personligheten din. Det er dette som er magneten din. Du burde bli litt bedre kjent med gutta først, før du tilbyr fordelene dine . 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #9 Skrevet 9. oktober 2015 Jeg har aldri møtt en mann som ikke har respektert meg, både i datingsammenheng og ellers. Så det er nok som du selv skriver at du tiltrekker deg feil menn. Kanskje du bør se litt på hva du gjør galt? Hvor finner du disse mennene? Hvilke signaler sender du ut? Signaliserer du at du er en selvstendig kvinne som forventer å bli respektert? Anonymous poster hash: ec3b5...298
Summers Skrevet 9. oktober 2015 #10 Skrevet 9. oktober 2015 Jeg respekterer Nina Frisak og hedrer henne ved å ha henne som profilbilde.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #11 Skrevet 9. oktober 2015 Du tilbyr noe som mange trenger, uten å først ha blitt kjent med vedkommende. Det de går etter er tjenestene dine i stedet for personligheten din. Det er dette som er magneten din. Du burde bli litt bedre kjent med gutta først, før du tilbyr fordelene dine . Ja jeg er nok for generøs. Var det siste daten sa. Og en eks jeg har snakket med. Krever ingen ting men gir fort til de. Jeg vil jo bare hjelpe de og være gode mot de Anonymous poster hash: ef047...5d7
Fredsmegleren Skrevet 9. oktober 2015 #12 Skrevet 9. oktober 2015 Selvsagt finnes det menn som respekterer kvinner akkurat som det finnes kvinner som respekterer menn. I samfunnet kan man også finne flere eksempler av begge kjønn som ikke respekterer det andre, men jeg vil tro at majoriteten ikke går ut ifra kjønn når de deler ut en grunnleggende respekt for andre mennesker.
Gjest Overrasket Skrevet 9. oktober 2015 #13 Skrevet 9. oktober 2015 Jeg respekterer ingen fordi de er kvinne (eller mann, eller homo eller ...) men pga personen den enkelte faktisk er.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #14 Skrevet 9. oktober 2015 Ok hvorfor treffer jeg så mange useriøse menn på datingmarkedet? Noen vil bare ha sex. Noen vil bare ha oppmerksomhet. Noen vil ha kjæreste, men er livredd kvinnfolk, noen "glemte" å fortelle at de teknisk sett fortsatt er gift osv osv. Og jeg leter de ikke opp. De ramler ned i fanget på meg. Jeg må være en magnet for menn som ikke ønsker forhold. Og jeg er snill og grei mot de. Og trøster og støtter og gir oppmerksomhet. Og så stikker de.Anonymous poster hash: ef047...5d7 Nei. DU er tiltrukket av menn som ikke ønsker forhold. Det er DEG det er noe galt med. Anonymous poster hash: e61c5...84a
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #15 Skrevet 9. oktober 2015 Det er det som er problemet. Jeg er selv en som underkaster meg andre konstant uten engang å tenke over det, bortsett fra i ettertid... og det irriterer meg grenseløst. Det har mye med oppveksten å gjøre. Jeg har aldri blitt satt veldig pris på, og føler meg derfor verdiløs. Noe som lyser en lang vei. Merker det spesielt på jobben, folk har en tendens til å snike foran meg i køer etc, fordi det er greit. Jeg er tross alt 'verdiløs'. Så jeg tror det er viktig å ikke gi for mye, gi litt faen innimellom. Vise folk at du ikke bare er der for å gi og gi og gi. Ta deg til rette. Strekke litt på armer og bein og ta litt plass. Det er iallefall målet mitt framover. Jeg tror folk tiltrekkes av mennesker som viser at de klarer seg jævlig bra egen hånd. Anonymous poster hash: 9b7ce...0b0
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #16 Skrevet 9. oktober 2015 Det er det som er problemet. Jeg er selv en som underkaster meg andre konstant uten engang å tenke over det, bortsett fra i ettertid... og det irriterer meg grenseløst. Det har mye med oppveksten å gjøre. Jeg har aldri blitt satt veldig pris på, og føler meg derfor verdiløs. Noe som lyser en lang vei. Merker det spesielt på jobben, folk har en tendens til å snike foran meg i køer etc, fordi det er greit. Jeg er tross alt 'verdiløs'. Så jeg tror det er viktig å ikke gi for mye, gi litt faen innimellom. Vise folk at du ikke bare er der for å gi og gi og gi. Ta deg til rette. Strekke litt på armer og bein og ta litt plass. Det er iallefall målet mitt framover. Jeg tror folk tiltrekkes av mennesker som viser at de klarer seg jævlig bra egen hånd.Anonymous poster hash: 9b7ce...0b0 Hmm. Kjenner meg igjen. Hjemme fikk jeg alltid høre at jeg aldri ville få til noe. Aldri noe støtte eller hjelp. Bare drit. Anonymous poster hash: ef047...5d7
Gjest Gjest_Svampebobb1 Skrevet 9. oktober 2015 #17 Skrevet 9. oktober 2015 Ja jeg er nok for generøs. Var det siste daten sa. Og en eks jeg har snakket med. Krever ingen ting men gir fort til de. Jeg vil jo bare hjelpe de og være gode mot de Anonymous poster hash: ef047...5d7 Det er veldig bra at du har så mye å gi, men er det dette du ønsker å basere forholdet på da? Det kan jo være grunnen til at de forsvinner også.. For når de har fått det de trengte, så er det kanskje ikke så mye mer der som grunnlag for forholdet . Burde det ikke heller være slik at dere vil være sammen fordi dere har ting til felles som gjør at dere trives sammen? De fordelene du byr på er kjempebra og utrolig mye verdt. Det kan du by på etterhvert som dere blir bedre kjent. I første omgang er det jo hans eget ansvar å ta vare på seg selv .
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #18 Skrevet 9. oktober 2015 Hmm. Kjenner meg igjen. Hjemme fikk jeg alltid høre at jeg aldri ville få til noe. Aldri noe støtte eller hjelp. Bare drit.Anonymous poster hash: ef047...5d7 Oppvekst har mye å si. Og når man forventer dritt, så får man også dritt. Synd at det skal være sånn. Men jeg håper du klarer å forandre tankegang og føle deg litt mer verdt. Klem fra meg! Anonymous poster hash: 9b7ce...0b0 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #19 Skrevet 9. oktober 2015 Takk for mange gode svar Anonymous poster hash: ef047...5d7
HandymanOslo Skrevet 9. oktober 2015 #20 Skrevet 9. oktober 2015 JA. Alle MENN respekterer kvinner. "Menn" som ikke respekterer kvinner er ikke menn, men "menn" ... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå