Gå til innhold

Konstant lus i barnehagen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Åh gi deg med kleine hersketeknikker, "lille venn".

Blir helt flau av å lese svarene dine.

Anonymous poster hash: 693b3...973

Jeg sier alltid lille venn osv til folk jeg.. skriver slik jeg prater. Pleier ikke bruke herske teknikker.

Anonymous poster hash: 76714...7b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Hvor får man kjøpt det?

Anonymous poster hash: 9fa5d...cd0

 

 

 

Jepp, jeg hadde ikke trengt å sitere deg. men siden du nevnte det om sensitiv hodebunn så vil kanskje andre prøve.

 

Jeg vet ikke om informasjon om elektrisk lusekam er vanlig informasjon å få? Jeg hadde ikke hørt om det før etter at vi var kvitt lusene. Mitt apotek solgte sikkert ikke det, og de vil selge sine produkter, ikke anbefale andres.

 

Høres ut som en bra ide. Flere skulle bruke den istedenfor kjemikalier som lusa blir resistente mot.

 

Man får kjøpt den i helsekostbutikk. Tror det er Life som fører den vi har. Jeg tror også det finnes noen av disse på markedet som ikke er så bra, så viktig å vite hva man kjøper. Vi har denne: http://csimg.prisvis.dk/srv/DK/0000058402494/T/340x340/C/FFFFFF/url/robi-comb-pro-elektrisk.jpg

Nå er det noen år siden vi kjøpte den, og det er garantert flere på markedet i dag, som kanskje er bedre også. Vet at bl.a Elkjøp har en. :)

 

Åh gi deg med kleine hersketeknikker, "lille venn".

Blir helt flau av å lese svarene dine.

Anonymous poster hash: 693b3...973

 

 

Jeg sier alltid lille venn osv til folk jeg.. skriver slik jeg prater. Pleier ikke bruke herske teknikker.

Anonymous poster hash: 76714...7b1

 

Kan ikke dere to småttiser finne dere et annet sted å leke? Dere forsøpler en ellers fin og informativ tråd, skjønner dere. :)

Anonymous poster hash: 3802b...581

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ser jeg forresten at i hvert fall Apotek1 selger elektrisk lusekam: https://www.apotek1.no/produkter/ridian-elektrisk-lusekam-1stk-865191p

 

Og ja, denne burde det virkelig informeres på på skolen, i barnehagen, på helsestasjonen osv. Man har alltid et lusemiddel for hånden, den varer i flere år, og man slipper problemet med resistens. :)



Anonymous poster hash: 3802b...581
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...