AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #21 Skrevet 14. oktober 2015 Stygt. Det er derfor man skrur av lyset på soferommet, samt ser på unge kvinner (18+) på stranda. Anonymous poster hash: 00b1a...5cf den rumpa der er nok ikke eldre enn 18 år. Gutterommet har som regel ikke cellulitter, sånn til opplysning Anonymous poster hash: 6fdea...2f9
Dovenpeis Skrevet 14. oktober 2015 #22 Skrevet 14. oktober 2015 (endret) Kvinner må seriøst få se å få gjort noe med cellulittene sine. Det her går virkelig ikke an. Endret 14. oktober 2015 av Dovenpeis 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #23 Skrevet 14. oktober 2015 Kvinner må seriøst få se å få gjort noe med cellulittene sine. Det her går virkelig ikke an. ?????????? Anonymous poster hash: e4fd9...af5 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #24 Skrevet 14. oktober 2015 Kvinner må seriøst få se å få gjort noe med cellulittene sine. Det her går virkelig ikke an.hvis du spanderer kosmetisk behandling så får du sikkert mange ja. Anonymous poster hash: 6fdea...2f9
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #25 Skrevet 14. oktober 2015 Hvorfor MÅ alle mene at celuitter er fint? Hvorfor kan en ikke kalle en spade for en spade og si at det er mindre fint og ikke spesielt sexy om det er det en mener? Alle kvinnfolk får jo direkte spasmer om en sier som sant er for den det gjelder at dette er noe en finner stygt. Selv er jeg over 30 og har heldigvis ikke celuitter, ja det er jeg også svært glad for og det sier jeg vel vitende at jeg sikkert blir oppfattet som en skikkelig bitch men sånn er det. Jeg synes det ser stygt ut men normalt å ha celuitter, ja det er det både for eldre og yngre.Anonymous poster hash: d1688...a5f
Dovenpeis Skrevet 14. oktober 2015 #26 Skrevet 14. oktober 2015 hvis du spanderer kosmetisk behandling så får du sikkert mange ja.Anonymous poster hash: 6fdea...2f9 Nja, jeg tror jeg får flere ja hvis jeg ikke spanderer, og heller fortsetter mitt hemmelige arbeide med å gi kvinner dårlig samvittighet for utseende sitt så de tror de er mindre attraktive enn de er i virkeligheten.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #27 Skrevet 14. oktober 2015 Nja, jeg tror jeg får flere ja hvis jeg ikke spanderer, og heller fortsetter mitt hemmelige arbeide med å gi kvinner dårlig samvittighet for utseende sitt så de tror de er mindre attraktive enn de er i virkeligheten.ja du blir sikkert overrent med damer Anonymous poster hash: 6fdea...2f9
Dovenpeis Skrevet 14. oktober 2015 #28 Skrevet 14. oktober 2015 ja du blir sikkert overrent med damer Anonymous poster hash: 6fdea...2f9 Det er uansett lettere å få damer med dårlig selvtillit fordi de tror de er mindre attraktive enn de er i virkeligheten, og det er her denne cellulitt-kommentaren kommer inn. Som du skjønner har jeg da matvett.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #29 Skrevet 14. oktober 2015 Er cellulitter pent? Nei. Bryr jeg meg om det? Nei.Anonymous poster hash: fca06...18c
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #30 Skrevet 14. oktober 2015 Det er uansett lettere å få damer med dårlig selvtillit fordi de tror de er mindre attraktive enn de er i virkeligheten, og det er her denne cellulitt-kommentaren kommer inn. Som du skjønner har jeg da matvett.kanskje ikke så lurt å nevne dine skjulte planer hvis det er agendaen Anonymous poster hash: 6fdea...2f9
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #31 Skrevet 14. oktober 2015 Nei. Kvinner skal ha fettprosent på 20-25. Har du en fettprosent på 7% er du enten mann eller en kvinne med anoreksi som er så godt som død. Anonymous poster hash: bef5b...586 Er du helt blåst eller? På hvilket grunnlag baserer du dette? Har du kunnskap eller baserer du dette på noe du leste i vg vektklubb? Eller kanskje den klassiske "du har hørt noen sagt det en gang, så da må det være sant". En fettprosent på 7% var for å sette det på spissen. En jente KAN leve med fett% under 20-25. Har du aldri sett jenter med mareruter før? Makan til trangsynt. Enn å måtte leve med ekstra flesk fordi du tror jenter må ha det sånn. For noe tull. Ikke alle med lav fett% er usunne. Les deg opp. Spiser du rikelig og trener kan du godt leve med fett% under 20 som jente, UTEN problemer. Blir helt matt av hvor snevert folk tenker...Anonymous poster hash: df804...146 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #32 Skrevet 14. oktober 2015 Og uten å måtte vise deg forskningartikler på dette, så kan jeg gi deg noe lettlest får vår kjære klikk.no.http://www.klikk.no/helse/trening/guide/article813118.eceAnonymous poster hash: df804...146
Dovenpeis Skrevet 14. oktober 2015 #33 Skrevet 14. oktober 2015 kanskje ikke så lurt å nevne dine skjulte planer hvis det er agendaen Anonymous poster hash: 6fdea...2f9 Nei, ikke sant.
Gjest Coolaid Skrevet 15. oktober 2015 #34 Skrevet 15. oktober 2015 http://www.kk.no/livsstil/derfor-får-noen-mer-cellulitter-enn-andre-35340?_ga=1.262436812.1370621819.1403018151 Er bilde øverst i denne artikkelen ekkelt, eller er det normalt. Er det noen som vil si at denne bakdelen er sexy på tross av cellulittene? Man ser jo bare retusjerte bilder, så jeg aner faktisk ikke hva som er normalt.Anonymous poster hash: c59de...c48 Jeg bryr meg ikke. Det burde ikke du heller.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #35 Skrevet 15. oktober 2015 Er du helt blåst eller? På hvilket grunnlag baserer du dette? Har du kunnskap eller baserer du dette på noe du leste i vg vektklubb? Eller kanskje den klassiske "du har hørt noen sagt det en gang, så da må det være sant". En fettprosent på 7% var for å sette det på spissen. En jente KAN leve med fett% under 20-25. Har du aldri sett jenter med mareruter før? Makan til trangsynt. Enn å måtte leve med ekstra flesk fordi du tror jenter må ha det sånn. For noe tull. Ikke alle med lav fett% er usunne. Les deg opp. Spiser du rikelig og trener kan du godt leve med fett% under 20 som jente, UTEN problemer. Blir helt matt av hvor snevert folk tenker...Anonymous poster hash: df804...146 Jeg utdanner meg innen helsevesenet og har hatt dette som en del av pensum. Og hvis du faktisk ikke vet at en normalvektig kvinne har en fettprosent på 20-25 får du se her da http://www.klikk.no/helse/trening/guide/article813118.ece, men jeg trodde virkelig dette var allmennkunnskap. Selv har jeg sixpack og normal fettprosent. Er du kvinne med 7% i fettprosent vil du blandt annet ikke være i stand til å reprodusere deg da kroppen ikke har nok energi til å produsere hormonene som skal til for en normal syklus med eggløsning som ender i menstruasjon dersom egget ikke blir befruktet. Så ja, jeg har lest meg opp og har til og med hatt eksamen om dette. Anonymous poster hash: bef5b...586 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #36 Skrevet 15. oktober 2015 Hadde ikke reagert om jeg så en sånn rumpe ellers, men ønsker helst ikke cellulitter på min rumpe. Synes ikke det er pent, men nå trener jeg mye og er opptatt av hva jeg får i meg, så det er vel et resultat av det. Noen kvinner har jo mer anlegg for å få cellulitter enn andre. Det varierer også hvor. Jeg kan feks få det på baksiden av armene, da jeg legger mest fett der. Ser man på majoriteten av jenter er det vel en normal rumpe Anonymous poster hash: df804...146 Jeg trener og spiser sunt, er veldig slank og har den sprettrumpa. Jeg er veldig gentetisk disponert for å legge på meg muskler raskt på rumpa, men også å legge på meg fett på rumpa, så selv om jeg egentlig nesten er litt undervektig har jeg fett på rumpa, og litt cellulitter, spesielt når jeg strammer. Akkurat som at du sier du har cellulitter på armene fordi der legger du mest fett, skjønner du?Anonymous poster hash: 8de87...ab5
Kapt.Chat Skrevet 21. oktober 2015 #37 Skrevet 21. oktober 2015 Tror cellulitter er mer regelen enn unntaket, og at det vil vise seg noen cellulitter på de fleste damer alt etter posituren. Personlig så mener jeg det er så normalt at det faktisk blir noe kvinnelig over det, og alt som er kvinnelig synes jeg er sexy. Men det er klart visst du har de fleste referansene fra retusjerte bilder så vil du ikke se se mange cellulitter og dermed ikke skjønne hvor normalt det er. Dette er sikkert også litt aldersbetinget og cellulittene kommer når du går fra jente til kvinne, det er også derfor jeg kalte det kvinnelig. Har sett mange trente kvinner som har cellulitter, så cellulitter er ikke ensbetydende med at noen lar kroppen forfalle heller. Men jeg er også av den som mener at det perfekte er kjedelig, du blir daglig bombadert av bilder med perfekte kropper og ansikt. Når jeg endelig ser en naturlig kropp, så fanger det min interesse mye mer. Jeg liker mye bedre den naturlige verden enn den perfekte illusjonerte verden. Gi meg hofter, lår, bryster rumpe med og uten cellulitter og en jente som stolt kan vise sin egen kroppen slik den er :-) 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå