AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #1 Skrevet 9. oktober 2015 Hjelp! Hva er BankID brikke?? Er det den brikken man bruker når man betaler regninger i banken? Kan den også brukes som legitimering?? Jegt må inn på en side på nett og kommer ikke inn.. bankbrikken min fungerer ikke å bruke, så jeg aaaner ikke hvordan jeg få dette til.. Må jeg bestille en annen brikke for bankID, eller ringe banken? Anonymous poster hash: 0745e...d1c
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #2 Skrevet 9. oktober 2015 Forresten.. føler meg skikkelig gammel og uvitende nå.. er faktisk 28! Anonymous poster hash: 0745e...d1c
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #3 Skrevet 9. oktober 2015 Og må man laste ned app på telefonen for å ha bankID på den? Anonymous poster hash: 0745e...d1c
Gjest Skrevet 9. oktober 2015 #4 Skrevet 9. oktober 2015 Ring banken din og få hjelp til å få orden på brikken. Du må uansett ha den for å ordne bank-id på mobil.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #5 Skrevet 9. oktober 2015 Hvordan har du klart å betale regninger uten kodebrikke? Uansett, det meste går vel via smarttelefon nå. Ring kundeservice i banken din.Anonymous poster hash: a355d...20a
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #6 Skrevet 9. oktober 2015 Hvilken bank har du? Hvordan logger du deg inn i nettbanken din idag? Mest sannsynlig må du opprette bankid i nettbanken først. Deretter kan du opprette bankid på mobil. Anonymous poster hash: d0cf0...cbc
Bokdamen Skrevet 9. oktober 2015 #7 Skrevet 9. oktober 2015 For å ha bank id på mobilen må du: laste ned appen (og logge inn) og så logge inn på nettbanken for å aktivisere bank id på mobilen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå