Gå til innhold

SDFJ`S MORSOMME VERDEN


sdfj

Anbefalte innlegg

Har hatt en del trøbbel med typen i det siste. Har vært sammen i snart ett år. Den første mnd var fantastisk, men så flyttet han til bodø for å gå skole et år. Vi ble enige om å ha et åpent forhold. Likevel kunne vi prate om absolutt alt, å var kjempe forelsket. Jeg for min del rørte ikke noen andre i den tiden. Tror heller ikke at han gjorde det. Når han kom hjem på ferie, var det alltid oss to. De beste dagene i mitt liv var sammen med han. Nå har han flyttet tilbake. å vi går på samme skole. Alt har forandret seg. Vi snakker sjeldent sammen. Grunnen er vel egentlig at vi ikke har hatt sex enda. Tror jeg har pressa han litt. Men nå har jeg gått så langt som å ha skaffa meg elsker. Typen min vet ingen ting om det. Men uansett om jeg har elsker så elsker jeg typn min like mye. Synes bare jeg har holdt ut lenge uten sex nå. Litt rart å forklare egentli. Men nå vet dere lixom litt om meg da. Da kan jeg begynne å skrive dagbok:

Etter å ha tenkt ganske mye, har jeg kvitta meg med elskern min. Fikk så dårlig samvittighet ovenfor typen min. Men fremdeles synes jeg det er litt rart å ha vært sammen så lenge uten sex. Skal iallefall ikke presse han. Får vel bare la tiden gå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...