Gå til innhold

Hjelp - Drakk vann!

Fremhevede innlegg

Skrevet

http://www.tv2.no/a/7477378

Bor i dette området, står på Oslo kommune sine hjemmesider at de har ringt alle husstandene det gjelder, men jeg har ikke blitt ringt! Leier huset til en mann som jobber i utlandet, så de kontakter kanskje ikke meg uansett? Nummeret mitt er ikke søkbart, så vet ikke om kommunen kan Ringe meg i det hele tatt? Så først artikkelen på nyhetene nå, og har sikkert drukket en halv liter vann eller mer etter det ble funnet...

Blir jeg uansett dårlig nå, og hvor lang tid tar det i så fall? Eller hva skjer :P Hva er symptomene, og er det noen grunn til å oppsøke lege om jeg blir veldig dårlig? Har vondt i magen (før jeg så artikkelen), men er ikke helt sikker på at det har noen sammenheng..

Æsj hvert fall!

Anonymous poster hash: a5ca7...294

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen :(?

Anonymous poster hash: 8a7e4...dc8

Skrevet

Jeg drakk vatn med e.coli i flere uker uten å merke noe særlig ubehag.

Skrevet

Om du blir dårlig eller ikke vil tiden vise. Noen tåler lite og ingenting, andre tåler mye.

Når du har et ikke søkbart nummer, får du heller ikke beskjed på meldinger som gjelder ditt boligområde. Er du heller ikke registrert på adressen, kan du heller ikke regnen med at Oslo Kommune vet at du bor der og varsler deg.

Anonymous poster hash: f4c87...883

• Liker 2
Skrevet

Om du ikke har et veldig nedsatt imunforsvar gjør det ingen skade. Kan få litt løs mage.

Anonymous poster hash: 02669...adf

Skrevet

Har også drukket ecolivann lenge uten å merke noe til det :) Slapp av..

Skrevet

Takk for svar :)

Er så klart registrert at jeg bor på denne adressen, men jeg leier jo bare, er registrert i folkeregisteret.

Jeg har veldig nedsatt immunforsvar og avvikende tarmbakterieflora, så magen min er super sensitiv for alt!! Derfor jeg er så redd, men jeg hadde vel kanskje blitt dårlig til nå eller? Har som sagt vondt i magen nå, annerledes enn vanlig, men magen er så sensitiv så kan liksom være hva som helst.

Har hvert fall kokt opp vann nå, og hadde heldigvis litt vann fra før av som hunden fikk ☺️

Anonymous poster hash: 8a7e4...dc8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...