sdfj Skrevet 23. september 2004 #1 Skrevet 23. september 2004 I alle de trådene jeg har sett på så er det noen som begynner å krangle. Jeg fikk f.eks en komentar om skrivinga mi. At jeg skriver på cahtte/sms vis, men det er fordi jeg ikke gidder å sitte å skrive i evigheter. Hva er vitsen med å komme med sånne kommentarer egentli? Det var ikke skrivinga mi jeg ville ha ordna. Synes det er så unødvendig. Å nå dere skriver at noen innlegg sikkert bare er fjortis innlegg osv... Kan dere ikke holde det for dre selv? Tenker dere bare på dere selv? Mange er kanskje ikke så flink til å få ting ut på rett måte men det dere sier kan faktisk gå inn på dem. Tenk dere vis det innlegget faktisk var ganske særiøst da. Kan dere vite hvordan andreparten føler? Synes dere kan være litt mere forsiktig med hva dere skriver.
Gjest gjest1 Skrevet 23. september 2004 #2 Skrevet 23. september 2004 å skrive "d" istedenfor "det" kaller jeg latskap, ikke tidskrevende.
Gjest agurk Skrevet 23. september 2004 #3 Skrevet 23. september 2004 Dette er et forum, hva forventer du egentlig? Det er masse forskjellige mennesker her inne, og ikke alle tar alt like seriøst her. Dette er internett!
Gjest TomKrus Skrevet 23. september 2004 #4 Skrevet 23. september 2004 Dette er et diskusjonsforum som ikke har en begrensing på meldingene på 160 tegn. Synes man kan være litt mere forsiktig med hva man skriver.
Gjest agurk Skrevet 23. september 2004 #5 Skrevet 23. september 2004 Klart man kan få alle til å bli mer forsiktig med hva man skriver. Men dersom man er så hårsår at man reagerer på dette bør man kanskje revurdere sin kariere her inne.
Diaz Skrevet 23. september 2004 #6 Skrevet 23. september 2004 Her inne finnes det folk i alle aldre, og da vil man nødvendigvis innimellom treffe på de som også synes at det man skriver er klossete, barnslig eller fullstendig tanketomt.... HVis målet med og poste innlegg er og få mest mulig applaus så tror jeg du har kommet til feil sted. Her inne må man takle og få både ros og ris.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå