AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #21 Skrevet 8. oktober 2015 Jeg er mann og jomfru på 30+, det var bare å måtte innse i midten av tjueårene at det ikke kom til å skje i dette livet, så får man vie seg til andre ting.Anonymous poster hash: 5bbbd...ebf at du overlever... jeg tar selvmord innen 25.Anonymous poster hash: 3affd...406
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #22 Skrevet 8. oktober 2015 Er ikke negativt som gutt heller. Ikke alle jenter har som krav at man har stappet penisen sin inn i andre jenter.Anonymous poster hash: 16dd5...627 og finner jenter som det er som å finne nålen I høystakken.Anonymous poster hash: 3affd...406
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #23 Skrevet 8. oktober 2015 at du overlever... jeg tar selvmord innen 25.Anonymous poster hash: 3affd...406 Jeg har jo fortsatt foreldre, som sikkert ser på meg som en stor skam, men alikevel vil jeg ikke utsette de for at barnet deres skal dø før dem, så jeg venter til de har gått bort. Anonymous poster hash: 5bbbd...ebf
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #24 Skrevet 8. oktober 2015 Jeg har jo fortsatt foreldre, som sikkert ser på meg som en stor skam, men alikevel vil jeg ikke utsette de for at barnet deres skal dø før dem, så jeg venter til de har gått bort.Anonymous poster hash: 5bbbd...ebf vet ikke hva jeg skal si engang.. 😯Anonymous poster hash: 3affd...406
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #25 Skrevet 8. oktober 2015 Jeg har jo fortsatt foreldre, som sikkert ser på meg som en stor skam, men alikevel vil jeg ikke utsette de for at barnet deres skal dø før dem, så jeg venter til de har gått bort.Anonymous poster hash: 5bbbd...ebf har du hatt sjansen? er det en grunn?Anonymous poster hash: 3affd...406
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #26 Skrevet 8. oktober 2015 og finner jenter som det er som å finne nålen I høystakken.Anonymous poster hash: 3affd...406 Nei. Jeg er slik. Flere av vennene mine er også slik Anonymous poster hash: 16dd5...627
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #27 Skrevet 8. oktober 2015 har du hatt sjansen? er det en grunn?Anonymous poster hash: 3affd...406 Hva slags sjanse mener du? På noen andre, nei, aldri. Jeg har aldri holdt noen i hånda, gitt noen en klem av romantiske grunner, kysset noen, vært sammen med noen, osv. Om det er en grunn til det, tja, jeg oppfyller ikke de kravene som trengs i dagens samfunn for utseende, lengder og størrelser. Anonymous poster hash: 5bbbd...ebf
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #28 Skrevet 8. oktober 2015 Hva slags sjanse mener du? På noen andre, nei, aldri. Jeg har aldri holdt noen i hånda, gitt noen en klem av romantiske grunner, kysset noen, vært sammen med noen, osv. Om det er en grunn til det, tja, jeg oppfyller ikke de kravene som trengs i dagens samfunn for utseende, lengder og størrelser.Anonymous poster hash: 5bbbd...ebf skjønner.. jeg personlig har ikke noe problemer sånn sett. er 189cm, 85 kilo, muskuløs og syntes jeg ser veldig kjekk ut. vet ikke hva som er gærent med meg. er bare noe jentene ikke liker. har hatt sjansen flere ganger da, men jeg er nødt til å være forelsket og vil ikke pule på første date som alle andre vil. Jeg angret på at jeg ikke bare gjordet det 😕Anonymous poster hash: 3affd...406
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #29 Skrevet 8. oktober 2015 skjønner.. jeg personlig har ikke noe problemer sånn sett. er 189cm, 85 kilo, muskuløs og syntes jeg ser veldig kjekk ut. vet ikke hva som er gærent med meg. er bare noe jentene ikke liker. har hatt sjansen flere ganger da, men jeg er nødt til å være forelsket og vil ikke pule på første date som alle andre vil. Jeg angret på at jeg ikke bare gjordet det 😕Anonymous poster hash: 3affd...406 fordi nå er jeg snart 20 og jomfru og da blir det vanskelig.Anonymous poster hash: 3affd...406
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #30 Skrevet 8. oktober 2015 skjønner.. jeg personlig har ikke noe problemer sånn sett. er 189cm, 85 kilo, muskuløs og syntes jeg ser veldig kjekk ut. vet ikke hva som er gærent med meg. er bare noe jentene ikke liker. har hatt sjansen flere ganger da, men jeg er nødt til å være forelsket og vil ikke pule på første date som alle andre vil. Jeg angret på at jeg ikke bare gjordet det Anonymous poster hash: 3affd...406 fordi nå er jeg snart 20 og jomfru og da blir det vanskelig.Anonymous poster hash: 3affd...406 Du er fortsatt bare snart 20, og om du har høyde, utseende og penisstørrelse på din side så har du fortsatt håp, men du bør begynne så fort som mulig. Ikke utsett det lenger, om det er lettere for deg, så pul deg oppover, start med jenter du ikke finner attraktive så du skjønner hva du liker og for å få erfaringen, så begynner du å se mot de du faktisk kan tenke deg å ligge med. Legg fra deg denne, må være glad i først, eller, min dag kommer, holdningen, da ender du bare opp der jeg er. Anonymous poster hash: 5bbbd...ebf
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #31 Skrevet 11. oktober 2015 Ja, eller "jomfru". Jeg ble utsatt for overgrep som inkluderte samleie da jeg var 12 år, men bortsett fra det har jeg aldri hatt sex med et annen menneske. Jeg tør rett og slett ikke. Jeg har store vanskeligheter med nærhet, men samtidig savner jeg det! Jeg har null erfaring, om det må jo være skikkelig turn-off for en framtidig partner? Jeg ønsker meg kjæreste, en gang, og da må jeg jo være i stand til å ha sex med han? Ingen hast, kjære deg! Jeg er 22 og fortsatt jomfru på alle måter! Med det mener jeg ingen sex, kyss eller kjærest! Teller ikke med barneskolen og alle "kjærestene" vi hadde der. Jeg har heller ikke tenkt å miste denne jomfrudommen ved å gå på byen å finne en one night stand. Nei, jeg venter til jeg har funnet noen som vil ha mer enn som så Anonymous poster hash: 6b1f5...c2f
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2015 #32 Skrevet 12. oktober 2015 Herregud! Blir helt redd av å lese i denne tråden. Dere er jo helt ute å kjører. Jeg ser jo at dere er ganske unge, og derfor er nok negativiteten såppas omfattende, men kom igjen. Jeg er ei voksen, gift dame. Jeg kan fortelle dere det, at det at du er jomfru som 15, 25, 35 åring ikke gjør noe. Livet har fortsatt verdi, og om du finner den rette vil ikke vedkommende bry seg om at du er jomfru. Hvis du som 20 åring ønsker å ende livet ditt fordi du ikke har hatt sex, da har du store problemer og bør søke hjelp til å forstå at du har så mye mer. Kanskje din tur er nær du er 30, men om du ender livet ditt får du aldri vite det! Anonymous poster hash: 019b7...5d8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå