Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har jeg misforstått alt når jeg tror at Alex har vært jente?

Anonymous poster hash: 53899...4ac

Alex er trans. Opperert vekk puppene, men har fortsatt fitte. Men sier han er gutt og ettersom jeg har forstått er han fortsatt usikker på om han skal ta full kjønnsoperasjon pga alle komplikasjonene, men skal starte på testosteroner etterhvert :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alex er trans. Opperert vekk puppene, men har fortsatt fitte. Men sier han er gutt og ettersom jeg har forstått er han fortsatt usikker på om han skal ta full kjønnsoperasjon pga alle komplikasjonene, men skal starte på testosteroner etterhvert :)

Hva skjedde med Alex? Transpersonen

Anonymous poster hash: ad363...555

Skrevet

Hva skjedde med Alex? TranspersonenAnonymous poster hash: ad363...555

Troy hadde makten å fikk bestemme 2 stykker så skulle forlate big brother, Alex var en av dem.

Anonymous poster hash: 8d1af...d57

Skrevet

Åfy så usmakelig Sara var i kveldens episode!

Skrevet

Sara er en mobber rett å slett. Holdningen om at du skal gjøre som alle hvis ikke kan du dra hjem er helt på bærtur. Å Debbie er også en ufyselig person. Syns utrolig synd på Elin. Er helt usmakelig å se Sara sette seg i offerposisjon å begynner å grine fordi Elin bare vil være seg selv!

Anonymous poster hash: 5228a...eb5

• Liker 2
Skrevet

Sara er en mobber rett å slett. Holdningen om at du skal gjøre som alle hvis ikke kan du dra hjem er helt på bærtur. Å Debbie er også en ufyselig person. Syns utrolig synd på Elin. Er helt usmakelig å se Sara sette seg i offerposisjon å begynner å grine fordi Elin bare vil være seg selv!

Anonymous poster hash: 5228a...eb5

Helt enig! Ja hva var det med grininga liksom. Skikkelig manipulerende. Takk gud for Isabella som stod opp for Elin!

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir sliten av Sara jeg pga all grininga hele tiden...

• 2 uker senere...
Skrevet

Noen andre som har merket at de ikke sender big brother på fem når de skal? på live sendingen på søndag så var det ikke kl 22 som det sto på programmet, og andre dager i uka, så gikk det i halv 1 tiden i stede for 22.30 irriterende! 

Men må si jeg likte bedre fjorårets sesong enn denne. 

Anonymkode: 1ec66...af5

Skrevet

Noen andre som har merket at de ikke sender big brother på fem når de skal? på live sendingen på søndag så var det ikke kl 22 som det sto på programmet, og andre dager i uka, så gikk det i halv 1 tiden i stede for 22.30 irriterende! 

Men må si jeg likte bedre fjorårets sesong enn denne. 

de har endra sendetiden pga for lite seere. Skrev det på Facebook når de gjorde det :) 

Skrevet

de har endra sendetiden pga for lite seere. Skrev det på Facebook når de gjorde det :) 

ah ok, det forklarer det. Hadd ikke fått det med meg. :)  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...