AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #1 Skrevet 7. oktober 2015 Heisann ! jeg lurer på, er det noen som er enig i meg med dette, som kjenner seg igjen ? Jeg er en som liker å teste ut ulike rollespill, og fantasiene mine kan derfor bli ganske " kinky". Men når jeg tenker på disse, er det andre menn en kjæresten min alltid, fordi han ikke er typen som passer til " rollen". Møtte på en veldig kjekk kar for noen uker siden, snakket nesten ikke sammen, men har siden da fantasert om oss. Det er liksom noen som passer bare for godt inn i ditt bilde av en deilig opplevelse, men man kan være sammen med en som bare er god og snill, men som absolutt ikke vekker deg slik i like stor grad. han jeg snakket med var høy,mørk, briller og ganske autoriær,passer godt inn i mine fantasifulle tanker, men det gjør ikke kjæresten min. hm.. vil tro det egentlig er vanlig å fantasere om andre ?? Anonymous poster hash: b6549...b70 Anonymous poster hash: b6549...b70
kisskissbangbang Skrevet 7. oktober 2015 #2 Skrevet 7. oktober 2015 Helt vanlig. Men anbefaler deg å holde det for deg sjøl. 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #3 Skrevet 7. oktober 2015 Det er utroskap. Anonymous poster hash: 4064e...6fd
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #4 Skrevet 7. oktober 2015 Jeg fantaserer om en tidligere flamme. Det er lenge siden det ble slutt og det var bare drama og dritt, men den seksuelle kjemien er det heftigste jeg har vært med på. Jeg avskyr alt han er og alt han står for men det drite tydeligvis tankene mine i når jeg leker med meg selv... Anonymous poster hash: 9621c...92e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå