AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #1 Skrevet 7. oktober 2015 Tulla er syk og tett og hylskreik når vi skulle legge henne. Hun var kokvarm. Så jeg ga henne 2.5 flytende paracet(sto det skulle brukes fra 3-6 kg, hun er 6,5 kg og 3mnd). Hun sluknet og jeg er redd jeg har gjort noe dumt. Er det skadelig??Anonymous poster hash: 107fb...0db
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #2 Skrevet 7. oktober 2015 Det er ikke skadelig å gi paracet nei. Men om det er uviss årsak til hvorfor hun har feber bør det sjekkes av lege.Anonymous poster hash: c5415...37a
needinspiration Skrevet 7. oktober 2015 #3 Skrevet 7. oktober 2015 Er hun tett i nesen,? Har du opphøyd henne slik at hun ligger med hode høyt? Nesesuger pleier å hjelpe samt mm-dråper her hjemme.
Vattenflaska Skrevet 7. oktober 2015 #4 Skrevet 7. oktober 2015 Så lenge du ikke overdoserer og gir henne Paracet flere ganger daglig i flere døgn, så hadde ikke jeg uroet meg. En må alltid vare forsiktige med reseptfrie legemiddel. Håper hun blir bedre snart! 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #5 Skrevet 7. oktober 2015 Mange som slukner av paracet. Er neppe farlig. Se til a med jevne mellomrom om du skulle være bekymret. Paracet har en halveringstid på 2-3 timer. Så effekten vil gi seg etterhvert. Har a feber i lengre periode ville jeg forhørt meg med lege Anonymous poster hash: a0014...4ac
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå