Gå til innhold

MYE utflod

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har siden jeg var 12 hatt mye utflod(nå 21). Jeg vet at jeg ikke har sopp eller andre infeksjoner, og er stadig til kontroll for å sjekke at alt er greit, noe det er. En gang fikk jeg høre at jeg hadde litt ubalanse der nede, og fikk beskjed om å bruke melkesyretabletter(eller noe), men etter dette har jeg ikke hørt noe. Om jeg skal beregne i mengde, er det sikkert en spiseskje(haha ja, eeeek) daglig, og noen ganger har det hendt at jeg bruker tampong på date, for så å ta den ut, slik at daten min ikke trenger å se hvitt i trusa om en slik situasjon skulle komme. :P Synes det er litt kjedelig. :fnise: Er det bare noe jeg må leve med, eller finnes det noe jeg kan gjøre? Føler de fleste ikke har så veldig mye av det, eller vet jeg at det er individuelle forskjeller selvfølgelig og at det ikke er direkte unormalt. Bare uhyggelig, for jeg føler meg ikke akkurat så fresh der nede etter en dag. 

Anonymous poster hash: bbb41...49f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt vanlig med mye utflod, spesielt siden du alltid har hatt det og det aldri har blitt oppdaget noe feil med deg. Noen har bare mye, andre har veldig lite.

Hos meg varierer det veldig, og for å trøste deg så har ingen mann noen gang sett oppi trusa mi. De er jo opptatt med noe helt annet ^^

Skrevet

Dette var som å lese om meg selv!  :sjokkert: Har lært meg å leve med det, men bruker gjerne truseinnlegg når jeg er ute, hvis det skulle komme litt for mye. Brukt det i mange år, prøvde å slutte for å se om det forbedret seg, noe det ikke gjorde. 

Anonymous poster hash: c44e0...8d2
Skrevet

Har mye...men har lært meg å leve med det :) bruk truseinnlegg isteden for tampong

Skrevet

Høres ikke unormalt ut. Spesielt rundt eggløsning har jeg masse utflod, av den tyktflytende, eggehviteaktige sorten. Yummy...

Anbefaler tøytruseinnlegg. Spesielt fornøyd med disse: http://www.eddabedda.com/til-mor/intimhygiene/ecofit-truseinnlegg

Det er både bedre for skjeden enn tampong (som kan tørke ut og forstyrre slimhinnene), og bedre for miljøet enn både tampong og engangstruseinnlegg. 

I tillegg kan truseinnlegg av plast føre til mer utflod, og sopp, siden det blir varmt og klamt. Tøytruseinnleggene puster, og du blir ikke klam og ekkel av dem. 

Anonymous poster hash: b4103...784

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...