Gå til innhold

Hjelp! P-piller, smerter og MENSEN!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann! Jeg er ei 17 år gammel jente, har gått på p-piller siden jeg var rundt 15. Jeg begynte igjen i juli etter en pause på en måned, og nå i det siste har jeg hatt syke smerter. Det er en blanding av mensensmerter og noe som føles som kramper fra eggstokkene og ned til underlivet. Har hatt brunlig utflod i noen uker nå og dette er ganske vanlig for meg, men nå har jeg rett og slett fått mensen! Blør akkurat like mye og har de samme smertene+ disse krampene.

Jeg er ikke så bekymret av meg, men NÅ begynner jeg faktisk å lure!

Noen som vet hva dette kan være?

Anonymous poster hash: deb66...d80

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dra til legen, evt snakk med helsesøster om du føler deg tryggere på henne. Det kan være noe helt ufarlig som at du burde ha andre p-piller, eller det kan være mer alvorlige ting. Det beste er uansett å ta kontakt med noen som kan dette.

Det er ikke lurt å ta pauser fra p-pillene. Hver gang du starter på p-piller er risikoen for bivirkninger ekstra høy noen måneder, også om pausen har vært kort. Det er derfor tryggere å fortsette på pillene om du ikke har noen utsikter til selsueller relasjoner på en stund, enn å slutte for å spare deg selv for hormonene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...