Gjest Pysekatten Skrevet 23. september 2004 #1 Skrevet 23. september 2004 Er det noen her som har gode tips for hva man bør ta seg til i Madrid? Skal dit en langhelg
Ingeborg Skrevet 24. september 2004 #2 Skrevet 24. september 2004 Madrid er nydelig! Det har vært skrevet masse om Madrid her før, og akkurat nå har jeg ikke tid til å skrive det om igjen - men kjør et søk på "Madrid", så får du lest masse!
Ada Skrevet 24. september 2004 #3 Skrevet 24. september 2004 Jeg skal også til Madrid!! Er det nå du reiser? Ta med klær for både varme og kalde dager. Det er varmt på dagene i Madrid nå (Det har vært 23-27 grader der de siste dagene), men kveldene blir iskalde (12-13 grader) iflg. weather.co.uk. Og gode sko - det er så mye pent å se på og da er det tåpelig å la seg stoppe av såre tær og blødende hæler Si fra om du får noen gode tips?
Gjest Gjesta Skrevet 24. september 2004 #4 Skrevet 24. september 2004 Hvis dere liker fornøyelsesparker anbefaler jeg dere å stikke innom Warner Bros parken. Anbefaler også museumet "la reina sofia".
Ada Skrevet 24. september 2004 #5 Skrevet 24. september 2004 Her er en linke til masse nyttig informasjon om steder å se, shoppe, bo, spise osv... Om du ikke følger denne slavisk, så gir den en pekepinn om hvilke områder man bør oppsøke
Gjest Cerise Skrevet 29. september 2004 #6 Skrevet 29. september 2004 Kom du deg til Madrid? Fint om du legger inn en melding her når du kommer tilbake, om hva du har gjort på, bra spisesteder osv 8)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå