Gå til innhold

Gutt på 16 - Et tankespill

Fremhevede innlegg

Skrevet

...og den der greia med at man kan få psykiske problemer seinere i livet er i allfall bare piss! Faktisk tror jeg heller at sjansen er større for å få psykiske problemer seinere i livet hvis man vokser opp med overhysteriske mødre som skal bestemme over ens sexliv snarere enn å ha en deilig og SELVvalgt seksuell opplevelse sammen med noen som er eldre enn seg selv.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Nelle: Om ikke psykiske problemer, er det mange som angrer etterpå (ivertfall om det er snakk om ung jente og eldre mann med 10 års aldersforskjell eller mer, har snakket med flere som sier det ut fra egen erfaring).

De skulle heller sett, i ettertid, at deres første seksuelle opplevelse var med en som var omtrent på deres egen alder og erfaringsnivå.

De psykiske problemene er det ofte jentene selv som står for ved å ikke helt klare å skille "allmenn trangsynt seksualmoral" og sine egne lyster.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg ville aldri satt meg en en sånn situasjon. Men var selv 16 år da jeg innledet et forhold til faren til sønnen min. Og han var da 32, men langt i fra en gammel gris.

Skrevet
Når jeg tenker 16 år' date= tenker jeg fuglebryst, problemer med huden, overivrig snabb, og litt sånne ekle skjelvinger som man ser på overivrige hunder...

:hoho::hoho: Yess, støttes!

*flire* :ler:

Noen 16-åringer passer selvsagt veldig godt til denne beskrivelsen, men tro meg: ikke alle! ;-)

Han jeg var med den gangen hadde kropp som en gresk gud, ingen problemer med hverken hud eller overivrig snabb eller ekle skjelvinger. Litt sjenert bare -sånn som i "dæven, skjer dette virkelig meg!" -men det var bare ekstra sexy synes jeg! ;-)

Nelle

Skrevet

Jeg har alltid hatt sex med personer som er eldre enn meg og det har jeg tenkt å fortsette med. 16 - 20 åringer kan andre ta seg av :oops:

Skrevet

Nei, jeg kunne aldri tenkt meg å ha sex med noen under 20. :-? Selv ikke da jeg selv var 16 kunne jeg tenke meg det. Som 16-åring hadde jeg ett langvarig forhold til en på 28, og jeg har alltid vært tiltrukket av eldre menn, de med litt erfaring. 8)

Nå er jeg 25 år og gift... nabogutten er 16... og bare tanken på sex med en så ung gutt er, for meg, frastøtende. Spiller ingen rolle hvor kjekke noen av dem er... livserfaring og seksuell erfaring må være til stede det også, og det er det ingen 16-årige gutter som har. :roll:

For meg er en 16 år gammel gutt fortsatt ett barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...