Gå til innhold

Gutt på 16 - Et tankespill

Fremhevede innlegg

Skrevet

:o For et spørsmål! Nei, nei nei og atter nei! :-?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok svarene her hadde blitt noe annerledes hvis man hadde forutsatt at gutten var for eksempel 18 år.

16 år er eksakt den seksuelle minimumsalder, så de fleste eldre jenter (25-35 år)har nok en liten sperre overfor den alderen, uansett om vi kanskje kunne bli litt kåte av å havne i en slik "setting".

De 2 årene i aldersforskjell ville nok gjøre det hele mer "legalt", sånn i forhold til moral/ansvar. Tror nok også at mange kvinner heller ikke har lyst til at en slikt "barnerov-forhold" skulle bli kjent blant folk. Det siste kan være en vel så viktig grunn til å avstå fra å følge sine lyster, som å avstå pga guttens alder isolert sett.

Skrevet

Broren min er 18 år. Venninnene mine (som er like gamle som meg) sikler på han, og han har da noen kjekke kamerater, men nei. Det blir nok for ungt, ja.

Skrevet

Jeg liker yngre gutter, men en 16år gammel gutt er en gutt. Sex med gutter gjorde jeg fra meg når jeg var på samme alderen. Men klart, er jo ikke noe i veien å finne en 16åring atraktiv. Men å gå derfra til sex er for meg utenkelig. tror ikke jeg kunne tent på en gutt på den alderen. Men en 18åring, det skulle jeg klart :wink: (men nå er ikke jeg så gammel heller da..)

Skrevet

Yngre menn er en ting, men 16-åringer tenner liksom ikke noe i meg. Når jeg tenker 16 år, tenker jeg fuglebryst, problemer med huden, overivrig snabb, og litt sånne ekle skjelvinger som man ser på overivrige hunder... Tror ikke jeg hadde blitt opphisset av en 16-åring nå.

Skrevet

Når jeg var 16-17 hadde jeg sex med en dame i nabolaget. Hun var 42...Var ganske sprek for alderen, hun er fortsatt sprek for alderen (8 år siden)

Dette var vel så å si min seksuelle debut.

Har ikke annet enn gode minner fra dette møtet!! Tror ikke jeg kunne hatt en bedre partner å debutere med. Jeg var trygg på henne, hun var trygg på meg! Opplevelsen var kjempebra!

Hender fortsatt at jeg tenker kåte tanker om denne damen!! :sjarmor:

Synes ikke dere på 32 skal skamme dere over følelsene deres...Gutter kan tenke annerledes på en slik sak. Det er ikke alltid følelser med i bildet og er begge parter inneforstått med hva som skal skje. Og det forgår på begges premisser kan jeg ikke se hva som er galt! Venter litt reaksjoner på dette svaret, men det jeg prøver å si er at det er ikke alltid slike hendelser blir negative. For min del var det veldig positivt, men det må bli på begges premisser!! :wink:

Har ikke fått annet enn mersmak for "eldre" kvinner...

Skrevet

Øøøhhh...

Stesønnen min er snart 16 :o

NEI NEI NEI

og som konklusjon

NEI!

Skrevet

jeg synes det er en forskjell på gutter og jenters seksualitet i den alderen. Så å sammenligne voksen mann/ung jente og voksne kvinne/ung gutt blir skeiv.

Jenter modnes sekuelt mye senere, og trenger mye trygghet, gutta liker kjapp og spenende sex fra en tidlig alder.

Men selvfølgelig, misbruk av unge er misbruk av unge.

Skrevet

Jeg er 34, og jeg kunne godt tenke meg å ha en opplevelse sammen med en gutt på 16 hvis han tente meg.

Jeg har en tendens til å tenne litt på den dominante rollen -dvs. forføre noen, helst noen som ikke har så mye erfaring. Jeg hadde en seksuell opplevelse med en 16 åring da jeg var 28 -han var sinnsykt deilig, hadde kropp som en gresk gud, og i det hele tatt... *Sukk*

Han var totalt uerfaren -men sinnsykt kåt. Sjenert, ja -men helt klar. Jeg dominerte ham fullstendig -og det er faktisk en av mine aller deiligste seksuelle opplevelser noensinne, hvis ikke den deiligste. Blir kåt enda bare jeg tenker på det.

Nelle ;-)

Skrevet

Hva synes dere om en sjåførlærer på 32 som sjekker opp jenter på 17? Hadde dere jenter som 17 år gamle jenter synes at han var en gammel gris eller blitt smigret?

Skrevet
Hva synes dere om en sjåførlærer på 32 som sjekker opp jenter på 17? Hadde dere jenter som 17 år gamle jenter synes at han var en gammel gris eller blitt smigret?

Jeg mener det er umulig å svare på fordi det nødvendigvis ikke er sånn her i verden at en 32-åring defineres sånn og sånn og ferdig med det, ei heller kan man stigmatisere en 17-åring. Det kommer selvsagt helt an på -både personlighet, situasjon osv. Vi er heldigvis individer som oppfatter situasjoner og andre mennesker helt forskjellig. I ett tenkt tilfelle kan det være utrolig kvalmt at en 32 år gammel sjåførlærer sjekker opp en 17 åring (hvis den 32 år gamle sjåførlæreren hadde grunnleggende kvalme intensjoner -og i det hele tatt var litt kvalm), mens i et annet tenkt tilfelle ville det vært utrolig spennende. Alt etter som!

Nelle ;-)

Skrevet
Hadde jeg fått et slikt tilbud da jeg var 16 ville jeg blitt glad og fornøyd.

skriver under på denne...

Gjest Anonymous
Skrevet

:o 16 år!! Det er jo bare guttevalper! Skjønner ikke at det en gang er mulig for dere å se på dem som noe seksuelt!

Jeg har en sønn på 12. Det er bare 4 års forskjell. Nåde den dama på 32 som prøver seg på ham om 4 år!! :fy:

Skrevet
:o 16 år!! Det er jo bare guttevalper! Skjønner ikke at det en gang er mulig for dere å se på dem som noe seksuelt!

Jeg har en sønn på 12. Det er bare 4 års forskjell. Nåde den dama på 32 som prøver seg på ham om 4 år!! :fy:

herregud da.. hvis din sønn vil ha sex med ei som er 32 år og han er over den sexuelle lavalder.. Hva er problemet da?

Skrevet

Når jeg tenker 16 år, tenker jeg fuglebryst, problemer med huden, overivrig snabb, og litt sånne ekle skjelvinger som man ser på overivrige hunder...

:hoho::hoho: Yess, støttes!

Gjest Anonymous
Skrevet

herregud da.. hvis din sønn vil ha sex med ei som er 32 år og han er over den sexuelle lavalder.. Hva er problemet da?

Problemet er at han er bare et barn. Herregud! Hun kunne vært moren hans. Han er kanskje over den seksuelle lavalder, men han er fremdeles ikke myndig. Jeg ville nektet ham å treffe henne. Og hadde jeg fått fatt i henne, ville det nok blitt en slutt på det forholdet uansett.

Jeg er enig i at den seksuelle lavalder kan være 16, men det er forskjell på at en gutt/jente har sex med en på sin egen alder og dersom de har det med en voksen. De kan få psykiske skader senere i livet. De er faktisk bare barn selv om de er over den seksuelle lavalder.

Skrevet

Det er forskjell på om jente har sex med en eldre og om en gutt har det.

De aller fleste gutter ville vært strålende fornøyd.

Gjest Anonymous
Skrevet
Det er forskjell på om jente har sex med en eldre og om en gutt har det.

De aller fleste gutter ville vært strålende fornøyd.

Gutter og menn er noen utrolig rare skapninger...

Tenk at alt som skal til for at de skal være fornøyde er en naken dame :roll:

Skrevet

Problemet er at han er bare et barn. Herregud! Hun kunne vært moren hans. Han er kanskje over den seksuelle lavalder, men han er fremdeles ikke myndig. Jeg ville nektet ham å treffe henne. Og hadde jeg fått fatt i henne, ville det nok blitt en slutt på det forholdet uansett.

Jeg er enig i at den seksuelle lavalder kan være 16, men det er forskjell på at en gutt/jente har sex med en på sin egen alder og dersom de har det med en voksen. De kan få psykiske skader senere i livet. De er faktisk bare barn selv om de er over den seksuelle lavalder.

Gjest: Jeg er utrolig glad for at ikke du er mora mi! Til deg, og andre overhysteriske mødre: Selvom dere er foreldre, så husk på at vi mennesker er alle SELVSTENDIGE individer som INGEN har rett til å bestemme over hverken på den ene eller den andre måten. Dersom en 16 år gammel gutt har lyst på et knull/en seksuell opplevelse sammen med ei dame som er over 30 så er det HAN ALENE og INGEN ANDRE sitt valg. Vi mennesker har faktisk et forhold til seksualitet helt fra vi er små, små barn -faktisk helt fra vi fremdeles er babyer. Det er helt galt at voksne mennesker har sex med barn under den seksuelle lavalder -fordi det er forbudt, det er straffbart, og i vårt samfunn blir det bare FEIL og atter FEIL. Men dersom man er over 16 må det være opp til hver og en hvem han/hun ønsker å ha sex med, og iallfall ikke opp til foreldrene hans/hennes!! Ærlig talt!

Nelle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...