Gå til innhold

Islandshester?


Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med dem? Skal ta en time i tolt om litt over en uke, gleder meg veldig! Var aktiv rytter da jeg var yngre, red alt fra galopphester til gaardshester. Er litt rusten, men haaper det gaar greit!

Hvordan er islandshester aa ri?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Islandshester er morsomme å ri på, men umulig å trave på. rister jævlig mye!! Men når de tølter er det gøy, går fort og man sitter helt i ro.. gled deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så mange tips eller noe. Ville bare si at det er kjempegøy å ri på islandshester, og at du kommer sikkert til å kose deg masse.

:klem:Saeria, som savner de gode gamle stalldagene litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så mange tips eller noe. Ville bare si at det er kjempegøy å ri på islandshester, og at du kommer sikkert til å kose deg masse.

:klem:Saeria, som savner de gode gamle stalldagene litt.

Er du ogsaa tidligere hestejente??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker islandshester, men har også blitt utsatt for temperamentet deres :ler:

Men det er flotte hester, det blir nok kjempebra!

Hadde hest for inntil en stund siden, når jeg flytta hit. Savner det jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har de daarlig temperament? Er de spesielt sta? Eller uregjerlige? Trodde de var greie aa hanskes med, jeg? :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en kjempeopplevelse aa ri islandshest! Anbefales herved! Har kjempelyst til aa dra til Island og ri over viddene naa....min kjaere syntes ogsaa det var goey, saa dette skal vi gjoere igjen. Hadde en kjempesoet hest, en 13 aar gammel hoppe som var god til aa toelte. Bittelitt sta, men utrolig kvikk og stoe paa foten. T sin hest var 18 aar gammel og litt mer sedat, men han trivdes godt med den.

Begynner visst aa faa hestedilla tilbake igjen, jeg ! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...