Gå til innhold

Hvor er det billigst å bo?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Litt usikker på om denne skulle være her eller på reiselivsforumet, men siden den handler om penger så prøver jeg meg her :)

Hvilket av disse landene er billigst å bo i? Da tenker jeg både på husleie (strøm+vann), matpriser (både butikk og spise ute), shopping, serverdigheter og hvor mye en bil koster der + bensin.

Land: Tsjekkia, Ungarn, Slovakia, Hellas og Litauen.

Skal studere i utlandet og da blir det ett av disse landene. Skal ha med meg hunden min, derfor må jeg ha bil der nede.

TS :-)

Anonymous poster hash: 6e2f6...838

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt usikker på om denne skulle være her eller på reiselivsforumet, men siden den handler om penger så prøver jeg meg her :)

Hvilket av disse landene er billigst å bo i? Da tenker jeg både på husleie (strøm+vann), matpriser (både butikk og spise ute), shopping, serverdigheter og hvor mye en bil koster der + bensin.

Land: Tsjekkia, Ungarn, Slovakia, Hellas og Litauen.

Skal studere i utlandet og da blir det ett av disse landene. Skal ha med meg hunden min, derfor må jeg ha bil der nede.

TS :-)

Anonymous poster hash: 6e2f6...838

litt vanskelig å si Ungarn er fattigs av de landene  i følge denne: http://www.aneki.com/poorest_europe.html?number=all

 

men det kommer helt sikkert an på hvor i disse landene du vil bo også. Du kan ikke sammenligne boligpriser i Finnmark med boligpriser i London. By og land forskjellene tenker ejg er ganske store.

 

Ungarn kommer også opp som billigste alternativ her: http://www.priceoftravel.com/1979/european-backpacker-index/ men det er jo ikke hele bildet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...