Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Nå har jeg lest her inne at nikotin kan ha noe å si for at man gjerne har vanskeligheter med å bli gravid. Noen andre som har hørt dette? Jeg tygger nikotintyggis men slutter selvfølgelig hvis jeg blir gravid.

Anonymous poster hash: 0661b...7cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vente med å slutte til du blir gravid. Mmmm...

Skrevet

Jeg har fått anbefalt å oppføre meg som om jeg er gravid i prøveperioden, slik at overgangen er enklere.

Så å slutte emed nikotin nå ville nok vært bedre enn å vente til du faktisk blir gravid.

Anonymous poster hash: 786d7...ac9

Skrevet

Både jeg og mannen var ekstremt overvektige, røyket og snuste begge to og jeg har PCO. Ble gravid mens jeg gikk på P-pillen og et svangerskap uten problemer og helt frisk baby. Og vi hadde alle odds i mot oss føler jeg - men det stemte ikke her. Og ja, jeg sluttet selvfølgelig med engang jeg fant ut at jeg var gravid.

Anonymous poster hash: e9391...1f7

Skrevet

Takk for svar. fant nettopp ut at jeg er gravid. Slutter jo nå, men får da virkelig ikke håpe at det har skadet min lille spire i magen..

Skrevet

Takk for svar. fant nettopp ut at jeg er gravid. Slutter jo nå, men får da virkelig ikke håpe at det har skadet min lille spire i magen..Anonymous poster hash: 0661b...7cc

Gratulerer! Det går nok helt fint. Jeg både røyket og snuste før jeg fant ut av det og fikk en helt frisk, stor gutt :-)

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer! Det går nok helt fint. Jeg både røyket og snuste før jeg fant ut av det og fikk en helt frisk, stor gutt :-)

Åå godt å høre!:) Og takker så mye:)

Skrevet

Åå godt å høre!:) Og takker så mye:)

Jeg også.

Anonymous poster hash: 8c832...484

Skrevet

Takk for svar. fant nettopp ut at jeg er gravid. Slutter jo nå, men får da virkelig ikke håpe at det har skadet min lille spire i magen..

Gratulerer!

Det går nok helt fint :) Jeg gikk en gravid en god stund uten å vite det. Snuste en boks med ekstra sterk snus om dagen.

Slutta når jeg fant ut selvfølgelig, og alt ser finfint ut foreløbig :)

Anonymous poster hash: 706b6...8f4

Skrevet

Gratulerer!

Det går nok helt fint :) Jeg gikk en gravid en god stund uten å vite det. Snuste en boks med ekstra sterk snus om dagen.

Slutta når jeg fant ut selvfølgelig, og alt ser finfint ut foreløbig :)

Anonymous poster hash: 706b6...8f4

Det er godt å høre!:) Og takk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...