AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #1 Skrevet 6. oktober 2015 Hei. Nå har jeg lest her inne at nikotin kan ha noe å si for at man gjerne har vanskeligheter med å bli gravid. Noen andre som har hørt dette? Jeg tygger nikotintyggis men slutter selvfølgelig hvis jeg blir gravid. Anonymous poster hash: 0661b...7cc
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #2 Skrevet 6. oktober 2015 Nikotin kan svekke fruktbarheten ja, og det gjelder menn også. Nikotin er jo en gift, så det gir jo egentlig mening. http://www.familieprat.no/planning/1.1901620 http://www.babyverden.no/Prover/Forberedelser/20-tips-som-gjor-det-lettere-a-bli-gravid/ Anonymous poster hash: 726d0...291
LukaFrost Skrevet 7. oktober 2015 #3 Skrevet 7. oktober 2015 Vente med å slutte til du blir gravid. Mmmm...
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #4 Skrevet 8. oktober 2015 Jeg har fått anbefalt å oppføre meg som om jeg er gravid i prøveperioden, slik at overgangen er enklere. Så å slutte emed nikotin nå ville nok vært bedre enn å vente til du faktisk blir gravid. Anonymous poster hash: 786d7...ac9
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #5 Skrevet 8. oktober 2015 Både jeg og mannen var ekstremt overvektige, røyket og snuste begge to og jeg har PCO. Ble gravid mens jeg gikk på P-pillen og et svangerskap uten problemer og helt frisk baby. Og vi hadde alle odds i mot oss føler jeg - men det stemte ikke her. Og ja, jeg sluttet selvfølgelig med engang jeg fant ut at jeg var gravid.Anonymous poster hash: e9391...1f7
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #6 Skrevet 8. oktober 2015 Takk for svar. fant nettopp ut at jeg er gravid. Slutter jo nå, men får da virkelig ikke håpe at det har skadet min lille spire i magen..Anonymous poster hash: 0661b...7cc
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #7 Skrevet 8. oktober 2015 Takk for svar. fant nettopp ut at jeg er gravid. Slutter jo nå, men får da virkelig ikke håpe at det har skadet min lille spire i magen..Anonymous poster hash: 0661b...7cc Gratulerer! Det går nok helt fint. Jeg både røyket og snuste før jeg fant ut av det og fikk en helt frisk, stor gutt :-)Anonymous poster hash: e9391...1f7 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #8 Skrevet 8. oktober 2015 Gratulerer! Det går nok helt fint. Jeg både røyket og snuste før jeg fant ut av det og fikk en helt frisk, stor gutt :-)Anonymous poster hash: e9391...1f7 Åå godt å høre! Og takker så mye:)Anonymous poster hash: 0661b...7cc
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #9 Skrevet 8. oktober 2015 Åå godt å høre! Og takker så mye:)Anonymous poster hash: 0661b...7cc Jeg også.Anonymous poster hash: 8c832...484
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #10 Skrevet 14. oktober 2015 Takk for svar. fant nettopp ut at jeg er gravid. Slutter jo nå, men får da virkelig ikke håpe at det har skadet min lille spire i magen..Anonymous poster hash: 0661b...7cc Gratulerer! Det går nok helt fint Jeg gikk en gravid en god stund uten å vite det. Snuste en boks med ekstra sterk snus om dagen. Slutta når jeg fant ut selvfølgelig, og alt ser finfint ut foreløbig Anonymous poster hash: 706b6...8f4
Carinzz Skrevet 14. oktober 2015 #11 Skrevet 14. oktober 2015 Gratulerer! Det går nok helt fint Jeg gikk en gravid en god stund uten å vite det. Snuste en boks med ekstra sterk snus om dagen. Slutta når jeg fant ut selvfølgelig, og alt ser finfint ut foreløbig Anonymous poster hash: 706b6...8f4 Det er godt å høre! Og takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå