Gå til innhold

Silikon størrelse

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! 
Jeg skal operere meg om et par uker og er såå utrolig usikker på hvilken størrelse jeg skal gå for! Har vært på en konsultasjonstime og skal på enda en i morgen. Jeg er 165cm høy og veier ca 58kg. Er sann litt over gjennomsnittet (?) godt trent,, ja legen så at jeg trente endel, og har V-formet overkropp. Men jeg er bare så usikker på hvor mange gram jeg vil legge inn. Puppene mine er greit små og henger ikke i det hele tatt så legen mente jo at alt ville se pent ut osv. Men jeg vil ikke legge inn for lite og angre, men så vil jeg ikke legge inn for mye heller. Vil ha et naturlig resultat samtidig som jeg vil at det skal vise. Tar jo ikke denne dyre operasjonen uten at jeg vil ha et synlig resultat. Jeg står vel mellom 280, 300 og 325 g! Jeg synes selv at 325 høres så mye ut!! Men da jeg fikk se det på 3D- maskinen så virket det ikke så mye likevel ! Da jeg kom til konseultasjonen hadde jeg tenkt på et sted mellom 200-300g, og nå heller jeg liksom mot 300+ ? Jeg har på en måte en ganske brei brystkasse, og puppene stikker "fra hverandre" og ikke nedover, og jeg er jo ute etter litt kløft, at puppene blir nærmere hverandre, men da må jeg opp i gram. Hmmm dette er så vanskeliig! Noen der ute som er ca på størrelse med meg og har tatt silikon? Eller andre som har en mening? Jeg bruker forresten 80A / 75B.

Anonymous poster hash: ecfb8...cb5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir veldig vanskelig å bedømme her, ta det som så best ut for deg som du så av resultater. Lykke til :) 

Anonymous poster hash: 4c717...174
Skrevet

Velger du de største kommer du garantert med å slite med å finne kåper, jakker og bluser du faktisk kan lukke. 

• Liker 1
Skrevet

Du får ha lykke til med å trene med så store pupper. Det blir nok veldig behagelig at de alltid er i veien og disser opp og ned :)

Anonymous poster hash: 6c035...78a

Skrevet

Hvis jeg noen gang skulle putte plastikk i puppene mine hadde det blir så lite som overhode mulig. Når man er slank ser det bare idiotisk ut med svære meloner

Skrevet

Jeg er 161 cm, veier ca 65 kg, og jeg tok 350, men jeg måtte for å fylle opp tomme pupper. Nå ser det naturlig ut på meg, da jeg har former. Men skulle gjerne hatt litt mindre, ser for meg at 300 hadde vært bedre. Dette fordi jeg sliter med å finne bluser, kjoler og jakker som sitter fint på midjen, må gjerne opp en størrelse, for å få plass til puppene. Jeg har slank midje, men stor rompe og lår.

Anonymous poster hash: 16ed2...bfd
Skrevet

Jeg er 170 høy og veier 53 kg, har 275 gram i hver pupp. Og nei, det er ikke mye som de over her sier. Det vanlige å legge inn er rundt 350 gram. Er jo veldig individuelt hvordan det blir seende ut, jeg har ikke store pupper nå, vil vel kalle de medium pupper, og de passer veldig til kroppen, er ingen som har trodd jeg har silikon, til og med min egen mor har ikke sett det :) for meg var det viktig at det skulle se naturlig ut, og det mente også kirugen min. Så du må høre med din kirug om dine ønsker.

De fleste som tar min størrelse går opp en størrelse i bh, jeg gikk opp tre faktisk, men jeg er veldig smal rundt brystkassen og generelt i kroppen, så var nok derfor. Noen som tar 300 får digre pupper, andre syntes det så vidt få.

Sjekk ut ceecees hemmelige verden her på forumet, det er en silikontråd der du kan spørre om råd, og er også mange som kan sende bilde om du spør :)

Anonymous poster hash: 9eccb...eb3

Skrevet

Tusen takk for svar! Nå er det bare noen få dager igjen til operasjonen og jeg tror jeg heller mot 300g. Men er fortsatt ganske usikker. Hvordan var det etter opeprasjonen for dere? Var det vondt å komme seg hjem fra sykehuset eller gikk det veldig greit? Har hørt at det er verst dagen etter? 

Skrevet

Tusen takk for svar! Nå er det bare noen få dager igjen til operasjonen og jeg tror jeg heller mot 300g. Men er fortsatt ganske usikker. Hvordan var det etter opeprasjonen for dere? Var det vondt å komme seg hjem fra sykehuset eller gikk det veldig greit? Har hørt at det er verst dagen etter? 

Det kommer helt an på om du legger inn under eller over muskel.  Jeg tok under muskel og tok en ukes feire.  Orket ikke å være sengeliggende i dagesvis, så vasket gulv to dager etter.  Var et smertehelvete første natta og dagen etter.   Var fortsatt øm etter en 3  uker.    De første 2 dagene var værst, Det var som være støl etter å ha trent bryst x 10000.   De som legger inn over muskel har mye mindre smerter og kommer seg mye fortere fordi det er et mindre inngrep.  

Skrevet

Hei!

Jeg er 1.68 høy og ca 53 kg.

Trodde min størrelse var 75 b som bh fra h&m og cubus.

Men hadde nok mindre sånn egentlig..

Jeg opererte først 280, men det ble liksom bare fyldigere av det jeg hadde og fyllte bh'en bedre (samme størrelse og noen litt større), så opererte en gang til par år senere. Nå har jeg 500 gram. De ser ikke digre ut i heletatt. De ser naturlig pene ut.

Så hvis jeg var deg ville jeg nok tatt mellom 350 - 400 hvis du er ute etter kløft og at det skal synes litt men ikke for mye.

De får aldri operert de nærmere hverandre. De blir bare større og litt rundere. Siden du trener er det beste å ta over muskel.

Kjøp bh'er på lindex og change. Mål deg til riktig størrelse hos change og kjøp skikkelige bh'er som gir god støtte. For å få kløft er det en skikkelig bh som gir deg det.

Jeg bruker bare paddede bh'er og får uansett kløft. Trenger ikke pushup eller noe.

Og hva slags klær man bruker har også noe å si hvordan det ser ut. I noen plagg ser puppa mine små ut..... I andre plagg ser de store ut. Så kommer også an på hvordan klær du bruker.

Hva om du finner to brødposer, fyller de med ris til så store du vil ha og veier posene så finner du ut ca gram du vil ha.

Masse lykke til med operasjonen og gled deg til shopping etterpå :-) :-) :-)

Anonymous poster hash: 0cb7c...af1

Skrevet

Hei!

Jeg er 1.68 høy og ca 53 kg.

Trodde min størrelse var 75 b som bh fra h&m og cubus.

Men hadde nok mindre sånn egentlig..

Jeg opererte først 280, men det ble liksom bare fyldigere av det jeg hadde og fyllte bh'en bedre (samme størrelse og noen litt større), så opererte en gang til par år senere. Nå har jeg 500 gram. De ser ikke digre ut i heletatt. De ser naturlig pene ut.

Så hvis jeg var deg ville jeg nok tatt mellom 350 - 400 hvis du er ute etter kløft og at det skal synes litt men ikke for mye.

De får aldri operert de nærmere hverandre. De blir bare større og litt rundere. Siden du trener er det beste å ta over muskel.

Kjøp bh'er på lindex og change. Mål deg til riktig størrelse hos change og kjøp skikkelige bh'er som gir god støtte. For å få kløft er det en skikkelig bh som gir deg det.

Jeg bruker bare paddede bh'er og får uansett kløft. Trenger ikke pushup eller noe.

Og hva slags klær man bruker har også noe å si hvordan det ser ut. I noen plagg ser puppa mine små ut..... I andre plagg ser de store ut. Så kommer også an på hvordan klær du bruker.

Hva om du finner to brødposer, fyller de med ris til så store du vil ha og veier posene så finner du ut ca gram du vil ha.

Masse lykke til med operasjonen og gled deg til shopping etterpå :-) :-) :-)

Det blir for dumt å si at 500g ikke ser mye ut. Det gjør det absolutt!! 

Anonymous poster hash: 6b49f...934

Skrevet

Det blir for dumt å si at 500g ikke ser mye ut. Det gjør det absolutt!!

Anonymous poster hash: 6b49f...934

Rart at det ikke ser mye ut på meg da... Folk rundt meg tror jeg har bare tatt 300.. Mora mi som kjenner meg synes det ser naturlig og pent og ikke stort ut. Ingen jeg sier det til synes det ser ut som 500...

På noen ser forex 500 ganske så stort ut.. Mens på andre igjen som forex meg ser det ikke så stort ut. Det er ikke en påstand, men sant.. Herregud. Du kjenner meg ikke og har ikke snøring på åssen jeg ser ut så du kan ikke nekte for det.... Vet om ei som hadde tatt 350 og de ser større ut på henne enn mine 500 på meg.... Det er forskjellig fra kropp til kropp pga anatomi, vev, fett osv.

Latterlig å protestere når man ikke ikke selv har sett..........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...