Gå til innhold

Sex med tidligere ff?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat gjort det slutt med samboeren min etter to år sammen. Jeg har vært "ferdig" med han i flere måneder, men har ikke før nå fått avsluttet det ordentlig. Det jeg lurer på nå er om jeg skal ta kontakt med en bekjent jeg tidligere hadde sex med noen få ganger før dette forholdet. Jeg slettet han fra fb pga kjæresten. Det var fordi vi ble sammen det ikke ble noe sex mer med han. Vil gjerne legge han til igjen nå og foreslå å treffes for sex igjen. Kanskje ikke akkurat nå, men om en stund. Vet heller ikke om han er singel, syns det blir litt flaut å spørre hvis han har kjæreste nå. Er kanskje litt rar sånn.

Det jeg vil få svar på her er hva dere tenker, om det er en god idé eller dumt?

Bare å spørre hvis det er noen opplysninger som mangler for å svare.

Anonymous poster hash: ec5c2...2fb

Videoannonse
Annonse
Gjest UngMann1986
Skrevet

Hvis du er helt ferdig med eks-samboer, og klar for å gå videre, så står du jo fritt til å velge hvem du vil ha sex med. Og en tidligere pulevenn kan jo være en god kandidat. Hvis han også er singel, vel å merke.

Noen vil synes det er en dum ide med pulevenn, jeg synes det er helt greit. Gjør det du synes er best :)

Skrevet

Takk for svar Syns det er barnslig av meg, men er bare redd for å spørre han om han er singel hvis han ikke er det. Ville du som mann sett på det som et kompliment eller mas? Og hvordan syns du det er best å starte med i en melding på fb hvis jeg skal ta kontakt igjen? Kanskje best å begynne litt forsiktig?

Skrevet

Hvorfor klarer ikke folk å være alene for tida?

Det er slutt med samboeren, og du skal rett på en ff fyr!

Ikke rart forhold ryker når man har den holdningen....

Anonymous poster hash: 399c0...614
Skrevet

Jeg skrev kanskje ikke akkurat nå, men om en stund. Og jeg forstår virkelig ikke hva dette har med forholdet mitt å gjøre. Det var absolutt ikke grunnen til at det ble slutt. Og jeg har ingen problemer med å være aleine, er deilig å kunne gjøre hva jeg vil.

Gjest UngMann1986
Skrevet

Takk for svar Syns det er barnslig av meg, men er bare redd for å spørre han om han er singel hvis han ikke er det. Ville du som mann sett på det som et kompliment eller mas? Og hvordan syns du det er best å starte med i en melding på fb hvis jeg skal ta kontakt igjen? Kanskje best å begynne litt forsiktig?

Bare si hei til ham på Facebook :-) Begynn forsiktig, så tar dere opp tråden etter hvert. Hvis han er opptatt, vil han forhåpentligvis være avvisende til sex.

Skrevet

Bare si hei til ham på Facebook :-) Begynn forsiktig, så tar dere opp tråden etter hvert. Hvis han er opptatt, vil han forhåpentligvis være avvisende til sex.

Takk, skal prøve på det :) Jeg kan jo kanskje begynne med at jeg så han kjøre forbi i bilen her om dagen? Vet ikke om jeg tør å ta kontakt, men har vel ikke noe å tape på det.

Skrevet

Hvorfor klarer ikke folk å være alene for tida?

Det er slutt med samboeren, og du skal rett på en ff fyr!

Ikke rart forhold ryker når man har den holdningen....

Anonymous poster hash: 399c0...614

Hvorfor klarer ikke folk å la være å bry seg om hva andre gjør, når det absolutt ikke går ut over dem selv?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Skjønner veldig godt at du tenker tilbake på tidligere FF når du har blitt singel igjen !! GO GIRL !!

Send venneforespørsel på FB. Sjekk siste bilder/oppdateringer - er han singel eller ikke? Gi ham noen likes. Ikke send melding om FF enda. Etter at du har sendt et par tre likes, vent. Får du likes tilbake fra ham?

Etter noen dager, send melding og hør hvordan det står til. Ikke snakk sex. Ikke snakk kaffe.

"Lenge siden! La deg til på FB - hyggelig å se hvordan det går med deg"

Så får vi om han er mann nok ....

Endret av HandymanOslo
Skrevet

Skjønner veldig godt at du tenker tilbake på tidligere FF når du har blitt singel igjen !! GO GIRL !!

Send venneforespørsel på FB. Sjekk siste bilder/oppdateringer - er han singel eller ikke? Gi ham noen likes. Ikke send melding om FF enda. Etter at du har sendt et par tre likes, vent. Får du likes tilbake fra ham?

Etter noen dager, send melding og hør hvordan det står til. Ikke snakk sex. Ikke snakk kaffe.

"Lenge siden! La deg til på FB - hyggelig å se hvordan det går med deg"

Så får vi om han er mann nok ....

Takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...