Gå til innhold

Leggetid uten pupp

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dere eksperter ;-) selv om det er mitt tredje barn, har jeg ikke lært å legge babyen uten pupp. Min baby er nå 6 mnd og jeg tror at jeg er redd for å høre han gråte :'( når det blir avvenning fra sovepupp. Hvordan har dere gjort det,? Min tar ikke smokk bare leker med den

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er det her og. Sånn er det bare. Stresser ikke med det før hun nærmer seg året. (10mnd nå). Alle jeg prater med om det sier at en ikke skal stresse med det. Prøv å legg uten pupp, men fremdeles med kos og nærhet. Det fungerer avogtil her.

Alle barn er ulike. De fleste slutter bare plutselig å behøve pupp som sovemiddel. På 6 måneder hadde jeg aldri ofret det en tanke engang

Anonymous poster hash: b92ce...da7

Skrevet

Jeg har lagt alle mine tre med pupp, men overgangen på de to eldste gikk veldig fint, de sluttet selv rundt året. Satser på at tredjemann er like "flink". :) Men mine har vært smokk-barn i tillegg, så det hjelper kanskje?

Skrevet

Datteren min ville ha sovepupp og jeg håpte hun ville slutte av seg selv når hun var året, men det endte med at jeg måtte dra bort noen netter og min mann måtte legge noen netter i sommer. Da var hun 15 måneder. Men det gikk fint. Nå er jo utfordringen at hun bruker en stund på å sovne også vil hun ikke sovne alene, en av oss må være i rommet. Helst og når hun våkner om natten. Men det har blitt bedre i det siste.

Kan nevne at hun ikke tar smokk i mer en 5 sek, så ble den pent spyttet ut...

Skrevet

Jeg har nettopp begynt med mi som er 10 mnd. Gir henne pupp Før jeg legger henne. Men her samsover vi da. Ligger ved siden av henne til hun sovner ☺ har gått veldig fint. Ikke noe gråting her. Skulle begynt med det for leeeenge siden, men jeg trodde ikke det skulle gå.

Anonymous poster hash: a0a74...385

Skrevet

Følger med, har en på 10 måneder som legges med pupp. Fint å høre at det går bra å venne av etterhvert for flere. Men gjør dere dette når ammingen avsluttes? Hvis dere fortsatt ammer noe på natt eller dag, blir det ikke spreng utover kvelden da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...