AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #1 Skrevet 5. oktober 2015 I dag traff jeg foten på den skarpe kanten av klesskapet kraftig. Det gjør dritvondt fortsatt, og jeg kan så vidt gå ordentlig før den forferdelige smerten iler seg inn. Uff, det er helt forferdelig! Må legge til at jeg skrek i omtrent 1,5 min før jeg fikk puste ordentlig. Kan jeg ha forstuet foten?Anonymous poster hash: 6bee0...585
ElectricScum Skrevet 5. oktober 2015 #3 Skrevet 5. oktober 2015 (endret) HHHHHNGH! Du er herved fjernhealet. Endret 5. oktober 2015 av ElectricScum
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #4 Skrevet 5. oktober 2015 Du får sannsynligvis bedre hjelp på Legevakten enn KG.Anonymous poster hash: 865f1...57e
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #5 Skrevet 5. oktober 2015 Ring legevakten da?Anonymous poster hash: 027f7...3e9
Gjest Christina146 Skrevet 5. oktober 2015 #6 Skrevet 5. oktober 2015 Herlighet, kom deg til legen da?
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #7 Skrevet 5. oktober 2015 Om ikke smerten gir seg, vil jeg anbefale deg å ta den kjipe turen til legevakten. Om den er brekt eller forstuet anbefaler jeg støtte. Om du er viking, og har sportstape i hus, kan en overleve til i morgen med å teite den inntil "nabotåa" for ikke å belaste eller skape mer smerte enn nødvendig. Det er noe dritt å slå foten i kanter!!! Har forstuet tåen så mange ganger at det er rart at den henger på, og som regel slått i samme kant. Kaster snart bordet og kjøper meg runde møbler Anonymous poster hash: bfcfd...06a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå