AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #1 Skrevet 5. oktober 2015 Var hos gynekolog og fikk vite at jeg har pcos. Jeg er ikke overvektig, ikke hårete, men har fått mye kviser etter at jeg sluttet på p-piller i januar. Har hatt mensen 3 ganger siden da, snart 4. Kjenner jeg blir nedstemt av det til tider. Vi ønsker barn i løpet av få år. Som legen sa kan vi få barn, men når du har 4 forsøk i året i stedet for 12 sier det seg selv at det blir vanskeligere. Ville bare få det ut. Noen andre som har funnet en løsning på kvisene? De følger ikke syklus, kommer og går bare, men det blir ikke bedre. Har det stort sett helt topp, men man blir litt tankefull når man får en slik diagnose merker jeg. Prøver å ikke ta sorgene på forskudd, men man merker det når alle forventer at vi snart skal få barn vi også når alle rundt oss gjør det.Anonymous poster hash: 1c7ad...6cc
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #2 Skrevet 6. oktober 2015 Ang kviser kan det hjelpe å kutte ut melk. Symptomer på PCOS kan dempes ved lavkarbokosthold. Anonymous poster hash: a98d1...8f7
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #3 Skrevet 6. oktober 2015 Det finnes medisiner du kan få for å fremkalle eggløsning! Så du kan få flere eggløsninger enn det kroppen gir deg. Jeg har samme diagnose, og hadde sjelden eggløsning. Men det klaffet etterhvert! Lykke til! Anonymous poster hash: 35423...f20
MeMyself&I Skrevet 6. oktober 2015 #4 Skrevet 6. oktober 2015 Jeg bruker metformin og jeg ble gravid etter 4 mnd. Spontanaborterte, men har fått tilbake mensen regelmessig :-)
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #5 Skrevet 6. oktober 2015 Hør om du kan få pergotime Anonymous poster hash: 87ffb...8f2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #6 Skrevet 6. oktober 2015 Har fått normal mens etter årevis med mens 1-5 ganger i året, etter lavkarbokosthold og metform (fikk diabetes). Fikk samme beskjeden som deg at det kunne bli vanskelig å få barn naturlig, men at det fantes medisiner som kan hjelpe. Anonymous poster hash: ca6eb...9b9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå