Gjest Anonymous Skrevet 10. juli 2002 #1 Skrevet 10. juli 2002 Heisann! :D Jeg er en jente på 25 år til høsten som venter mitt første barn i februar neste år. Jeg gleder meg skikkelig til å bli mamma for første gang! For ikke å snakke om pappa'n til den lille Vi planla å bli gravide og få baby (så langt vi kunne planlegge dette) før vi skal gifte oss. Vi har satt bryllupsdato til: 14. august 2004. Da er jeg nok ferdig med amming, og bebis begynner å bli litt større (1,5 år), sånn at vi får en lite brudepike eller svenn. Men det jeg lurer på. Når bør vi begynne å planlegge bryllupet? Vi har bestemt oss for hvilken kirke vi vil gifte oss i, men ikke hvor vi vil ha festen. Gjestelisten blir ganske enkel siden vi begge har små familier, og det blir en del venner der Klemmer fra Lille-Frø (bebis 10,5 uke) og SESSA
Sessa Skrevet 10. juli 2002 #2 Skrevet 10. juli 2002 Det var selvfølgelig meg som glemte å logge meg inn først :oops: Klem, Sessa
Gjest Anonymous Skrevet 10. juli 2002 #3 Skrevet 10. juli 2002 Det lureste er selvsagt å starte med en gang. Kirken kan dere reservere med en gang. På enkelte steder (f.eks Oslo) er kirken fullbooket over et år i forveien. Så bør dere ordne med lokale, sånn at det er i boks. Etter det er fotograf noe av det første som skal bestilles. Man kan aldri starte planleggingen for tidlig, bare for sent! Sett derfor i gang med en gang og begynn iallfall å tenk igjennom en del ting dere ønsker i forhold til bryllupet deres, da går planleggingen enklere etterhvert også!
Gjest Anonymous Skrevet 10. juli 2002 #4 Skrevet 10. juli 2002 Hei Vi startet planleggingen 3. juni 2002 og giftet oss 28. juni 2002!! Og det gikk bare bra det. Vi hadde nærmeste familie til middag (17 stk) og venner som bor i byen til kaffe. Vi var totalt 40 stk. på kvelden. Fikk jo selvfølgelig noen kommentarer om vi var sprø når folk fikk invitasjonene knapt 14 dager før den store dagen.. Lykke til med bebisen og planlegginga. Klem fra ikke-innlogget Sony :D
Gjest 2BMarried Skrevet 10. juli 2002 #5 Skrevet 10. juli 2002 Hei! :D Vi forlovet oss 28. juli 2000, og planleggingen for det perfekte bryllup er fremdeles ikke ferdig!!! Det spørs hva du ønsker å gjøre ut av det og hvilken årstid du velger. Selv har jeg valgt vinter-bryllup. Det er utrolig mye lettere å få ta i lokaler, kirke osv. på vinteren. (Enkelte bestiller lokaler ca. 2 år i forveien for sommerbryllup) Vinter-bryllup kan imidlertid være svært vakkert. Tenk deg kanefart, fakler utenfor mottakelses-lokalet, fyr på peisen, vakre blomsteroppsatser på bordene med lys inimellom... Mulighetene er uendelige... Start planleggingen så raskt som mulig! Prøv www. weddingchannel.com der du kan lage en egen WEB-site for ditt bryllup og lage din egen bryllups-planlegger. Lykke til! LilleMy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå