AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #1 Skrevet 5. oktober 2015 Hvorfor er det så galt....??Anonymous poster hash: 1fe1b...1eb Anonymous poster hash: 1fe1b...1eb Anonymous poster hash: 1fe1b...1eb
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #2 Skrevet 5. oktober 2015 Hvorfor er det riktig?Anonymous poster hash: cb543...76e 6
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #3 Skrevet 5. oktober 2015 Hvis man vil ha sex, så har man sex. Hvis man ikke vil ha sex, så har man ikke sex. Anonymous poster hash: 109d5...b40 7
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #4 Skrevet 5. oktober 2015 Fordi du da ikke har rett til å være i et forhold. Folk som driver med sexnekt får holde seg single, eller la den andre parten meske seg med elskere. Var ei dame som prøvde på dette med meg, og det endte med at jeg hadde to elskerinner, der jeg fikk følelser for den ene.Anonymous poster hash: 3bb16...46c
Polly Ester Skrevet 5. oktober 2015 #5 Skrevet 5. oktober 2015 Det ligger i ordet. Hvis du ikke ønsker sex fordi du ikke liker det eller har opplevd vonde ting eller noe annet som går på deg så er det din sak. Og da er det en ting som dere som par må snakke om og finne ut av. Straks du kaller det "sexnekt" så høres det ut som du nekter kjæresten din å ha sex. Og da blir det straks negativt. Og å nekte en kjæreste sex, det syns jeg er dårlig gjort. Dersom det er bare for å nekte. 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #6 Skrevet 5. oktober 2015 Fordi du da ikke har rett til å være i et forhold. Folk som driver med sexnekt får holde seg single, eller la den andre parten meske seg med elskere. Var ei dame som prøvde på dette med meg, og det endte med at jeg hadde to elskerinner, der jeg fikk følelser for den ene. Anonymous poster hash: 3bb16...46c Skjønner godt at hun første nektet deg sex...! Skikkelig turnoff med menn som ikke klarer å være uten i perioder. Og angående "sexnekt" : det kan væe grunner til det. Hvis man er nære i etforhold bør man som kvinne eller mann tåle det i perioder, da livet er ikke statisk, men forandelig, og forhold har forskjellige perioder. Folk som tyr til andre med en gang de ikke får ha sex, synes jeg ikke passer å være i et forhold. Anonymous poster hash: fa4c4...460 10
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #7 Skrevet 5. oktober 2015 Sexnekt kan være ganske fint egentlig. Lærer å ikke ta dama forgitt og sette pris på nærhet uten at det alltid må ende med utløsning. Men det handler om hvordan du velger å se på det Anonymous poster hash: cba8f...ed3 3
Gjest HarryDotter Skrevet 5. oktober 2015 #8 Skrevet 5. oktober 2015 (endret) Hvorfor er det så galt....??Anonymous poster hash: 1fe1b...1eb Anonymous poster hash: 1fe1b...1eb Anonymous poster hash: 1fe1b...1eb Skal man dømme utifra KG, så er det helt riktig og på sin plass dersom det er en dame som ikke har lyst og nekter mannen sex. Men dersom det er en mann som setter foten ned, er det aldeles ikke greit! Da tar han nemlig ikke hensyn til hennes behov Jeg syntes det er galt uansett kjønn, fordi man stenger for noe min partner kan trenge....i perioder kan alle trenge det virkelig sårt. Og uansett øker jo ikke kjærligheten til hverandre dersom man går å nekter h*n forskjellige goder i ett samboerskap/ekteskap. Det vil tære kraftig på forholdet og det kan nesten garanteres brudd, dersom den ene parten starter med sexnekt. Greit å ikke orke pule flere ganger om dagen, men når lysten forsvinner over måneder, bør man av hensyn til sin bedre halvdel, søke hjelp for problemet med lav sexlyst. Endret 5. oktober 2015 av HarryDotter
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #9 Skrevet 6. oktober 2015 Og angående "sexnekt" : det kan væe grunner til det. Hvis man er nære i etforhold bør man som kvinne eller mann tåle det i perioder, da livet er ikke statisk, men forandelig, og forhold har forskjellige perioder. Folk som tyr til andre med en gang de ikke får ha sex, synes jeg ikke passer å være i et forhold. Anonymous poster hash: fa4c4...460 Det du beskriver her er ikke "sexnekt" men helt normale bortfall av lyst, som kan skje i perioder, og som de fleste aksepterer som en del av livet. Sexnekt er når den ene parten nekter å ha sex, selv om de har lyst, for å manipulere den andre parten. Og det er selvsagt ikke greit under noen omstendigheter, voksne mennesker kan ta opp problemer på mer konstruktive måter. Anonymous poster hash: 52edb...66f
peppermyntete Skrevet 6. oktober 2015 #10 Skrevet 6. oktober 2015 Sexnekt er en latterlig og barnslig måte å straffe partneren sin på, litt på linje med å stille ultimatum. Å si nei til sex fordi man rett og slett ikke vil ha sex (akkurat nå) er helt ok. 4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #11 Skrevet 8. oktober 2015 Skjønner godt at hun første nektet deg sex...! Skikkelig turnoff med menn som ikke klarer å være uten i perioder. Og angående "sexnekt" : det kan væe grunner til det. Hvis man er nære i etforhold bør man som kvinne eller mann tåle det i perioder, da livet er ikke statisk, men forandelig, og forhold har forskjellige perioder. Folk som tyr til andre med en gang de ikke får ha sex, synes jeg ikke passer å være i et forhold.Anonymous poster hash: fa4c4...460 "Skikkelig turn-off med men som ikke klarer seg uten noen perioder"? Er jævla mer turn-off med drittkberringer som sier "ååh jeg elsker deg så utrolig høyt,du er virkelig drømmemannen min, vet ikke hva jeg skulle gjort uten deg" for så å aldri ha lyst på sex med en... Hvor faen er logikken i det? Jenter har alltid og vil alltid utnytte oss mannfolk og sånna som deg burde skamme deg! Stakjars kjæresten din som får sex like ofte som DU har lyst, hvilket i ditt tilfelle virker som jævlig sjeldent. Om du tenner på menn som ikke vil ha sex bør du oppsøke psykolog for det er nemlig i vår natur at vi skal ha sex og "formere oss". Anonymous poster hash: f05bc...5ef 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #12 Skrevet 8. oktober 2015 "Skikkelig turn-off med men som ikke klarer seg uten noen perioder"? Er jævla mer turn-off med drittkberringer som sier "ååh jeg elsker deg så utrolig høyt,du er virkelig drømmemannen min, vet ikke hva jeg skulle gjort uten deg" for så å aldri ha lyst på sex med en... Hvor faen er logikken i det? Jenter har alltid og vil alltid utnytte oss mannfolk og sånna som deg burde skamme deg! Stakjars kjæresten din som får sex like ofte som DU har lyst, hvilket i ditt tilfelle virker som jævlig sjeldent. Om du tenner på menn som ikke vil ha sex bør du oppsøke psykolog for det er nemlig i vår natur at vi skal ha sex og "formere oss".Anonymous poster hash: f05bc...5ef Jeg vet ikke noe mer om forholdet deres enn det du der forteller, men det høres litt voldsomt ut da... at hun bedyrer sin kjærlighet og "avhengighet" til deg og ikke ønsker sex. Men, det hjelper lite å spy ut av seg hatefulle kommentarer om "drittkjerringer" og "møkkamenn". Det blir ikke noe fredligere forhold av det, og det blir i hvert fall fryktelig lite sex av sånt. Kanskje du heller skulle prøve å forklare til kjæresten din at menn og kvinner er forskjellige - og at det ene ikke er mer riktig enn det andre. Og at man faktisk må møtes litt på halvveien. Og så må man finne ut da - hvorfor hun ikke vil ha sex. Hva er grunnen? Er det for å være slem, altså nekte sex. Eller er det fordi at hun ikke får noe ut av det, så da ser hun ikke vitsen for sin egen del (begge skal jo ha utbytte av å ha sex) eller er det andre ting? Menn generelt sett må ha sex for å føle kjærlighet, mens kvinner generelt sett må føle kjærlighet for å ha sex. Kvinner opplever at menn er "griser og bare tenker på sex", mens menn opplever at kvinner er "snerpete og sexnektere" og så kan det i mange tilfeller løses ved å snakke sammen og komme til en felles plattform. Og er det for lite sex i forholdet for den ene så får den det gjelder finne ut selv hvor viktig det egentlig er og gjøre det slutt og så ha sex med noen andre da. Jeg har ikke noe tro på ultimatum, men jeg mener også at sex er viktig i et forhold og dersom den ene aldri vil ha sex så passer det vel heller ikke med et voksent kjæresteforhold. Anonymous poster hash: 3fc7e...fb6 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #13 Skrevet 8. oktober 2015 Sexnekt er greit så lenge du tar konsekvensene og lar parten ha sex med noen andre. Ingen går inn i et monogamt forhold under forutsetning at de ikke engang skal få ha sex med partneren - man velger bort andre potensielle partnere for å holde seg til hverandre - men da har man også sex med hverandre. Som manipulasjonsmetode er det bare barnslig og jeg hadde lett avsluttet det forholdet. Anonymous poster hash: 9a73e...998 1
spinelli Skrevet 8. oktober 2015 #14 Skrevet 8. oktober 2015 "Skikkelig turn-off med men som ikke klarer seg uten noen perioder"? Er jævla mer turn-off med drittkberringer som sier "ååh jeg elsker deg så utrolig høyt,du er virkelig drømmemannen min, vet ikke hva jeg skulle gjort uten deg" for så å aldri ha lyst på sex med en... Hvor faen er logikken i det? Jenter har alltid og vil alltid utnytte oss mannfolk og sånna som deg burde skamme deg! Stakjars kjæresten din som får sex like ofte som DU har lyst, hvilket i ditt tilfelle virker som jævlig sjeldent. Om du tenner på menn som ikke vil ha sex bør du oppsøke psykolog for det er nemlig i vår natur at vi skal ha sex og "formere oss".Anonymous poster hash: f05bc...5ef LOL Slutt og gjør deg dum a.
Gjest Overrasket Skrevet 8. oktober 2015 #15 Skrevet 8. oktober 2015 Det er en uting å bruke sex både som straff og belønning.
Polly Ester Skrevet 8. oktober 2015 #16 Skrevet 8. oktober 2015 Det er en uting å bruke sex både som straff og belønning. Ja, ikke sant. Sånn jeg ser det hadde det jo vært like mye straff for meg som for han hvis jeg skulle nektet, siden sex er noe man har sammen og ikke noe man gir eller tar fra den andre.
Gjest Overrasket Skrevet 8. oktober 2015 #17 Skrevet 8. oktober 2015 Sex er ikke noe man gir eller tar fra den andre. Akkurat!
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #18 Skrevet 8. oktober 2015 Hadde aldri akseptert det. Jeg tåler mye rart fra partneren, men der går grensa. Hvis man nekter partneren sex for å straffe h*n, er man etter min mening en meget ynkelig person. Jeg hadde gjort det slutt på flekken, da jeg hadde følt at all tillit var brutt. Anonymous poster hash: b653a...482
Gjest Mythic Skrevet 8. oktober 2015 #19 Skrevet 8. oktober 2015 Sexnekt går i så fall like mye ut over meg selv, så hvorfor drive med sånn tull? Jeg liker sex, og kunne ikke tenke meg å bruke sex som verken straff eller belønning.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #20 Skrevet 9. oktober 2015 Her i gården har vi en helt klar regel på at bruk av sexnekt som pressmiddel i en konflikt automatisk fører til separasjon og utkastelse. Enkelt og greit. Anonymous poster hash: 786fd...188
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå